رئیس اداره جنگ نرم و عملیات روانی ستاد کل نیروهای مسلح:

قدرت بازدارندگی مهم‌ترین دلیل آغاز جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی

به گفته رئیس اداره جنگ نرم و عملیات روانی ستاد کل نیروهای مسلح قدرت بازدارندگی ایران باعث شده که قدرت‌های شیطانی در جهان مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی و دنباله‌های آن‌ها از جنگ نظامی صرف کوتاه آمده و به فکر جنگ تمام عیار ترکیبی هستند.
کد خبر: ۹۴۷۲۶۹۷
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار سرتیپ دوم پاسدار حجت الله حیدری در نشست بصیرتی در مسجد امام خامنه‌ای رشت با تاکید بر اینکه ریشه‌های بی‌اخلاقی در فضای مجازی مشاهده می شود اظهار کرد: اخلاق اولین رکن اصلی در سواد رسانه ای بوده و از مهم‌ترین ریشه‌های بی‌اخلاقی در فضای مجازی عدم سواد رسانه‌ای است که باید با شناخت درست از اخبار و اطلاعات از مسیر اصلی منحرف نشد.

وی با اشاره به اینکه دشمن از طریق فضای مجازی وارد خانه های مردم شده است تا با ارائه اخبار و اطلاعات نادرست و غیر واقعی دست به عملیات روانی کوتاه مدت و بلند مدت و ایجاد هیجان، به باورهای مردم تعرض کند افزود: تاکتیک، ابزار و روش جدید دشمن بسیار خطرناک است و باید آگاه باشیم. 

رئیس اداره جنگ نرم و عملیات روانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه راهبرد دشمن شناختی است و باورهای جامعه و نسل جوان را هدف قرار داده است گفت: اتاق فکر دشمن تحریک اقوام در کشور را در دستور کار قرار خود قرار داده است.

حیدری با تأکید بر ضرورت اهمیت روایتگری دفاع مقدس، افزود: روایتگری اقدامات شهدا از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که دفاع مقدس قلب فرهنگ عشق به وطن است.

وی یکی از دلایل رجوع استکبار به جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی را قدرت بازدارندگی قوی ایران در عرصه نظامی دانست و تصریح کرد: همین قدرت بازدارنده باعث شده که قدرت‌های شیطانی در جهان مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی و دنباله‌های آن‌ها از جنگ نظامی صرف کوتاه آمده و به فکر جنگ تمام عیار ترکیبی هستند.

به گفته رئیس اداره جنگ نرم و عملیات روانی ستاد کل نیروهای مسلح امروز جوانان و نوجوانان ما مورد تهاجم شبهات هستند و اندیشه‌ورزان درجه یک نمی‌توانند با زبان تولید اندیشه با جوانان و نوجوانان صحبت کنند و ما باید این اندیشه تولید شده را هنرمندانه به نسل جوان منتقل کنیم و این کار مهارت‌های نوین تبلیغی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار