خبرهای داغ:

طرح «شور خدمت» در روستا اروانه در سرخه برگزار شد

طرح شور خدمت با هدف ارائه خدمات درمانی به اهالی روستا با حضور بهورز با برپایی ایستگاه سلامت به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر (عج) اجرا شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۶۳۰
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بسیج و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان سلحشور فضاسازی روستا اروانه در سرخه به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر (عج) روستا اروانه در سرخه انجام شد.

احمد حافظی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص برنامه های اجرایی در این پایگاه مقاومت در طول هفته بسیج اظهار کرد: با هدف قدردانی از زحمات و تلاش های بسیجیان فعال در پایگاه، اعضای شورا این پایگاه مقاومت با برادران بسیجی روح اله داودی، یحیی داودی و جلیل حافظی با حضور در محل کارشان از آن ها تجلیل و قدردانی کردند.

او افزود: با مشارکت بسیجیان طرح «شور خدمت» در پایگاه برگزار و با استقبال خوب اهالی روستا همراه بود. در قالب این طرح خدمات بهداشتی و درمانی توسط زیاری بهورز روستا به اهالی با برپایی ایستگاه سلامت ارائه شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر (عج) ادامه داد: ویژه برنامه میهمانی لاله ها همراه با مراسم غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای روستا از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

حافظی بیان داشت: حضور ۶ تن از بسیجیان روستا در مسابقات قران شهرستان سرخه و اجرای برنامه ایست و کنترل و گشت رضویون در هفته بسیج با حضور پر شور بسیجیان پایگاه همراه با سرکشی مسئولان استانی و شهرستانی سپاه از نحوه انجام کار با استقبال خوب بسیجیان در روستا برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها