خبرهای داغ:

محفل انس با قرآن در روستا افتر برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج محفل انس با قرآن همراه با تجلیل از بسیجیان فعال پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) در روستا افتر در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۷۴۷
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بسیج محفل انس با قرآن کریم با حضور فرمانده و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر در سرخه در حسینیه روستا برگزار شد.

حمید حمیدی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: محفل انس با قرآن با مشارکت بسیجیان با هدف آشنایی هرچه بیش تر نسل امروز با آیات قرآن همراه با تقدیر و تشکر از بسیجیان فعال و نمونه  پایگاه در حسینیه روستا برگزار شد.

او افزود: همچنین همزمان با برپایی ویژه برنامه میقات صالحین و اجتماع حلقات صالحین در حسینیه شهدا سرخه بسیجیان این پایگاه نیز در مراسم‌ میقات صالحین همراه با اقامه نماز جمعه شهرستان سرخه حضور یافتند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) در ادامه اضافه کرد: برگزاری دعای ندبه در مسجد صاحب الزمان (عج) روستا با میزبانی این پايگاه و همکاری گروه جهادی و بسیجیان در اجرای برنامه از دیگر برنامه های اجرایی در طول هفته بسیج بوده است.

حمیدی در ادامه گفت: جلسه حلقه نوجوانان پایگاه همراه با ارائه نکات مهم توسط مختار زیاری بهورز روستا در کتابخانه افتر با استقبال خوب نوجوانان همراه بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار