تفکر بسیجی اساس جبهه حق است و موجب به خطر افتادن پایه حکومت مستکبرین شده است

نمایش اقتدار بسیجیان با حضور ائمه جمعه، شورای اداری شهرستان،،ریش سفیدان، معتمدین، پرسنل انتظامی،نخبگان، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فنوج، و آحاد بسیجیان این شهرستان در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۷۲۳۸۵
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از فنوج،در ابتدای اسن مراسم سرگرد پاسدار محمود پرورش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فنوج ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس بسیج مستضعفین در این رابطه اظهار داشت: تفکر بسیجی اساس جبهه حق است و موجب به خطر افتادن پایه حکومت مستکبرین شده و برای همین جبهه کفر در مقابل ملت ایران قرار گرفته است.تفکر بسیجی دشمنان را به زانو در آورد و هیبت پوشالی آنان را شکست.

سرگرد پرورش در ادامه افزود: بسیجیان در زمان جنگ تحمیلی با الگوگیری از نهضت عاشورا در جبهه های جنگ حضور یافتند و دفاع مقدس با حضور بسیجیان خردسال تا افراد مسن و پیر جلوه های خاص پیدا کرد و تعدادی از این افراد به فیض شهادت نائل آمدند.

سرگرد پاسدار محمود پرورش در پایان اضافه کرد:بسیج نمایش حضور انبوه مردم در قالب یک تشکل و سازمان است که در همه حوزه ها و عرصه ها خودجوش و بی منت در خدمت نظام و جامعه هستند و گردهمایی امروز بسیجیان نشان از شکوه و عظمت این سازمان مردمی یکپارچه دارد.

در پایان این مراسم نیز از ۷۰ نفر از بسیجیان نخبه و معسر تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار