خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اهر:

عشایر از دوران دفاع مقدس پشتیبان نظام و انقلاب هستند

تبریز- فرمانده سپاه اهر گفت: عشایر از دوران دفاع مقدس تابه‌حال حامی و پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده و هستند و این وطن‌پرستی را مجدداً در قضایای اخیر به منصه ظهور رساندند.
کد خبر: ۹۴۷۲۱۵۹
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن سیفی در گردهمایی سران طوایف عشایر اهر، با تأکید بر این‌که طوایف و سران عشایر با موقعیت‌شناسی، همسو با اغتشاش‌گران نشدند بلکه از کشور و مردم دفاع کردند، بیان کرد: در حالی که برخی چهره‌ها و شخصیت‌هایی هم به وطن و ملت خود پُشت کردند و با عناصر خارجی مخالف ایران، همراهی کردند.

وی با اشاره به این‌که در فتنه اخیر دموکرات‌ها، کومله‌ها، سلطنت‌طلب‌ها، منافقین و حامیان خارجی علیه نظام جمهوری اسلامی برخواستند، افزود: در فتنه‌ها شاید هزینه‌های اضافی بر کشور تحمیل می‌شود. ولی ماهیت برخی‌ها را نشان می‌دهد تا مردم بدانند چه کسی مخالف و چه کسی حامی وطن خویش است.

 سیفی اضافه کرد: برای اینکه کشورمان را از توطئه‌های دشمنان در امان نگه‌داریم چاره‌ای جز تقویت قدرت نظامی، تسلیحاتی و اقتصادی نداریم، از طرفی غربی‌ها و اروپایی‌ها از اینکه جمهوری اسلامی در بحث ساخت موشک و پهپاد به دانش فنی رسیده و تسلیحات آن‌ها توان مقابله با ایران را ندارند احساس ترس کرده و از این‌رو به شکل‌گیری اغتشاشات و آشوب روی‌آورده‌اند.

وی بابیان این‌که اعتراض مسالمت‌آمیز به مشکلاتی که با زندگی مردم درگیر است را حق قانونی می‌دانیم، یادآور شد: اکثر جوانان به مشکلات اقتصادی اعتراض داشته و به خیابان آمده‌اند، اما یکسری از عوامل خودفروخته و لیدر‌ها از تجمع اعتراضی جوانان سوءاستفاده کرده و اغتشاش ایجاد می‌کنند تا فضا را به‌گونه‌ای جلوه دهند که انگار جوانان بر علیه نظام و انقلاب اسلامی هستند.

سیفی ادامه داد: اغتشاش‌گران و لیدر‌های آن‌ها مطالبات قانونی مردم را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند، آن‌هایی که اگر واقعاً مدعی حمایت از مردم هستند چگونه دعوت به آشوب و درگیری مسلحانه می‌کنند، چگونه چشم بر روی ترور زنان و کودکان می‌بندند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار