در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان صورت گرفت؛

شکوه مقاومت در تجمع بزرگ پنجم آذرماه در قشم

همزمان با سالروز تشکیل ارتش بیست میلیونی به فرمان تاریخی امام خمینی(ره) در پنجم آذرماه سال 1357 شکوه مقاومت با حضور گسترده مردم و مسوولان در قشم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۱۳۰
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج قشم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در این مراسم با تبریک هفته بسیج اظهارداشت: امروز بسیج با وحدت در تمام مسائل مختلف جامعه حضور پیدا کرده و این حضور را روز به روز بر مبنای وحدت تعمیق و توسعه بخشیده است.
سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا افزود: وحدت مهم‌ترین مولفه مورد نیاز جامعه است، چرا که اگر وحدت نباشد نمی تواند به اصلاح و پیشرفت جامعه چندان امیدوار بود.
وی تصریح کرد: امروز ما شاهد رشد و تعالی بسیج در ابعاد مختلف جامعه هستیم که این توانمندی را می توان در تمام برهه ها و بحران های حساس جامعه به عینه احساس کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تاکیدکرد: امروز بسیج یک نیروی آماده و در وسط میدان است که هرکجا نیازی احساس کند با قاطعیت و قدرت در آنجا حاضر می شود و به مردم خدمت می کند.
سرهنگ امیری کیا از حضور باشکوه خانواده های معظم شهدا، بسیجیان، جانبازان و مسوولان ادارات به خصوص اعضای شورای تامین شهرستان قشم در اجرای باشکوه برنامه های هفته بسیج قدردانی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار