همزمان با پنجم آذرماه؛

تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان بستک برگزار شد

به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، تجمع بزرگ بسیجیان بستک روز شنبه در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۱۰۸
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان از بستک؛ فرمانده مقاومت بسیج سپاه بستک روز شنبه در دیدار با جمعی از بسیجیان، رزمندگان و جانبازان سال‌های دفاع مقدس با گرامی‌داشت روز بسیج در محل سالن اجتماعات شهرستان افزود: امام خمینی(ره) شجره طیبه بسیج را کاشت و ثمره اولیه این درخت در دفاع مقدس نمایان شد.
سرهنگ پاسدار محمد مهدی زارع خفری ادامه داد: تفکر بسیجی در بعد معنوی رشد معنویت و انس با خدا به عنوان هدف اصلی خلقت و در بعد مادی و امنیتی تمامیت ارضی، امنیت پایدار، استقلال، خودکفایی و نهراسیدن از قدرت‌ها را بهم آمیخت.
وی تاکید کرد: اکنون نیز بسیج در حوزه جنگ نرم و عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، خدمت رسانی به مردم از جمله مبارزه با بیماری کرونا مشغول نقش آفرینی و مبارزه است.
فرمانده مقاومت بسیج سپاه بستک در پایان اظهارداشت در بحث بلایای طبیعی، بسیجیان نخستین گروهی هستند که در محل وقوع حادثه حاضر می شوند، کمک های مردمی در اقصی نقاط ایران جمع آوری می کنند و به منطقه مورد نظر ارسال می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار