فرمانده سپاه بابل:

حضور بسیج در تمامی عرصه‌ها باعث شکست دشمنان شده است

ساری-فرمانده سپاه بابل گفت: دشمن کینه توز از ابتدای انقلاب دست به اقدامات متفاوتی علیه انقلاب زد که با حضور بسیجیان در تمامی عرصه‌های مورد نیاز انقلاب باعث شکست آنان شده است.
کد خبر: ۹۴۷۱۷۷۸
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷

سرهنگ بابایی در اجتماع نمازگزارن و بسیجیان نماز جمعه در مصلی بزرگ شهر بابل

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ مهرداد بابایی امروز در جمع نمازگزاران مصلی شهر بابل گفت: بسیج همزاد و مولود انقلاب است و تحت فرامین امامین انقلاب در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب حضوری تعیین کننده دارد.

فرمانده سپاه بابل افزود: بسیج موهبت و نعمت و لطف الهی است که براین کشور عرضه شد. بسیج رمز ماندگار و پایداری و عزت ملی است و قوام انقلاب به بسیج است.

سرهنگ بابایی در ادامه با اشاره به اینکه  بسیج مدافع انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: برای اینکه مدافع انقلاب باشیم باید مولفه‌هایی بسیج را داشته باشیم که آن  بصیرت، گوش به فرمان بودن امامین انقلاب  دشمن شناس و  اقدام به موقع و عمل به هنگام  است.

فرمانده سپاه بابل در ادامه تصریح کرد: مهم‌ترین تهدید دشمن در حال حاضر تهدید اقتصادی و فرهنگی است. دشمن کینه توز از ابتدای انقلاب دست به اقدامات متفاوتی از ترور و کودتا و جنگ تحمیلی و ... زد، اما با حضور بسیجیان در تمامی عرصه‌های مورد نیاز انقلاب باعث شکست دشمنان انقلاب شده است.

سرهنگ بابایی اضافه کرد:  دشمن بعد از شکست در عرصه جنگ سخت به جنگ نرم روی آورد؛ و در این عرصه بدنبال تضعیف پایه‌های اعتقادی است و بدنبال تسخیر ذهن هاست.

فرمانده سپاه بابل به حوادث اخیر در کشور هم اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین یک فریضه مهم و قطعی و ضروری است. ما اگر بخواهیم در برابر جبهه فرهنگی دشمن بایستیم باید روایت گری کنیم و روایت صحیح را به گوش مردم برسانیم.

سرهنگ بابایی با تاکید بر اینکه امروز وظیفه آحاد مردم در دستور کار قراردادن جهاد تبیین است و این امر را می‌توان از محیط خانواده شروع کرد، گفت: قدام به موقع و بهنگام از ویژگی بارز بسیجی است و این بدین معنی است که نگذاریم تاریخ تکرار شود و امام تنها بماند.  

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار