فرمانده سپاه تنکابن:

باید روز به روز تفکر بسیجی را در جامعه زنده نگه داریم

ساری-فرمانده سپاه تنکابن با اشاره به اینکه دشمن از تفکر بسیجی می ترسد، گفت: باید روز به روز تفکر بسیجی را در جامعه زنده نگه داریم.
کد خبر: ۹۴۷۱۸۸۹
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳

ماز جمعه تنکابن جناب سرهنگ مهدوی

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،   سرهنگ مهدوی فرمانده سپاه تنکابن در سخنرانی قبل  از خطبه‌های نماز جمعه  این شهرستان به ویژگی‌ها و شاخصه‌های بسیجیان  اشاره کرد و گفت: بسیجیان و کسانی که تفکر بسیجی دارند دغدغه مردم را دارد و در فکر حل مشکلات مردم میباشد و در عرصه‌ها حضور دارد.

ماز جمعه تنکابن جناب سرهنگ مهدوی
سرهنگ مهدوی افزود: بسیجیان آگاه به مسائل روز جامعه  هستند و در شرائط بحرانی حضور در عرصه‌ها و میادین حضور دارند.

فرمانده سپاه تنکابن در ادامه به حماسه بزرگ  بسیج در هشت دفاع مقدس هم اشاره و خاطرنشان کرد: بعد از جنگ بسیجیان برای آبادی و مرمت و سازندگی پای کار آمدند و کمک‌های فراوانی به دولت کردند.

ماز جمعه تنکابن جناب سرهنگ مهدوی

فرمانده ساه تنکابن در ادامه با اعلام اینکه در سال ۱۴۰۱، ۳۱ واحد مسکونی تحویل نیازمندان داده شد، گفت: در هنگام شیوع کرونا این بسیجیان بودند که پای کار آمدند و در نابودی شیوع کرونا حضور فعال داشتند؛ و این نشات گرفته از تفکر بسیجی است و دشمن از این تفکر می‌ترسد.

ماز جمعه تنکابن جناب سرهنگ مهدوی
سرهنگ مهدوی تصریح کرد: بسیجیان ما با تفکر شان تمامی نقشه‌های دشمنان را نابود کردند؛ و دشمن از همین‌ها می‌ترسد و باید روز به روز تفکر بسیجی را زنده نگه داریم.

ماز جمعه تنکابن جناب سرهنگ مهدوی
فرمانده سپاه تنکابن با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه ایران گفت:  مردم ما زمانی می‌توانند بر نقشه‌های شوم دشمنان پیروز بشوند که بصیرت و آگاهی خود را بالا ببرند و تفکر بسیج و بسیجی ماندن را در خود زنده نگه دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار