به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت:

برگزاری مراسم غبارروبی به همت تیپ حضرت علی اکبر (ع)

به همت تیپ حضرت علی اکبر علیه السلام فرمانده ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و آحاد کارکنان تیپ حضرت علی اکبر علیه السلام با آرمان های شهدا تجدید بیعت و مزار شهید میر حسینی را غبارروبی و عطر افشانی کردند.
کد خبر: ۹۴۷۱۵۷۷
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، به مناسبت هفته بسیج سرتیپ دوم پاسدار داود شهرکی فرمانده تیپ حضرت علی اکبر علیه السلام، حجت الاسلام احمد قادری کامروا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر علیه السلام و آحاد کارکنان تیپ حضرت علی اکبر علیه السلام مزار شهید میر حسینی و شهدای منطقه جزینک را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

فرمانده تیپ حضرت علی اکبر علیه السلام بیان کرد: هر چه امروز کشور ما دارد و هرچه در آینده بدست بیاورد به برکت خون این شهیدان والامقام است.

داود شهرکی افزود: شهید کسی است که در میدان جنگ و در خدمت امام یا نائب او کشته شود و هرکس در زمان امام زمان (عج) در حفظ اسلام کشته شود، یقیناً به او ملحق خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: ما هر چه داریم از آن شهداست و اقتدار و عظمت ایران و اینکه امروز آسایش و آرامش و امنیت داریم به خاطر این شهداست که خون و جان خود را تقدیم وطن کرده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار