فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر:

هرجاکه مدیران انقلابی داشتیم پیشرفت کردیم

نشست روشنگری و کارگاه آموزشی فضای مجازی در دانشگاه پیام نورشهرستان نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۱۱۹۰
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، سرهنگ پاسدار حسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهرضمن تبریک هفته بسیج گفت: یکی از موضوعاتی که امروز حائز اهمیت است جهاد تبیین است و مقام معظم رهبری مدظله العالی در سال ۱۴۰۰ در سخنرانی‌ها بیش از ۱۰ بار لفظ جهاد تبیین را به کار برد، مقام معظم رهبری مدظله العالی امروز را که جنگ روایت‌ها ست پیش بینی کردند؛ یک عده ای گفتند ایران اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید؛ در آنجا مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را تدوین کرده و گفتند ما به این انقلاب امیدواریم.

وی افزود: هرجا که ما مدیران انقلابی داشتیم پیشرفت کردیم ،هر جایی که نگاه انقلابی بود ،خدمات ارزشمندی ارائه شد؛ دربحث برق، ما تابستان سال گذشته ۹۰ درصد روزها قطعی برق داشتیم؛ کارخانه ها را به بهانه تحریم تعطیل کردند؛ امروزه فضای مجازی ضربه بسیار بزرگی به کشور زد؛ یک زمانی صحبت از گفتگوی تمدن ها را می زدند. در دولت آقای روحانی به بهانه برجام عقب‌ماندیم.

نکوئی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، ما به برجام خوش بین نیستیم؛ زیرا که کار دشمن دشمنی است کفه عدالت را اگر بررسی کنیم می بینیم که ما همانند شهرهای بزرگ دانشگاه و حوزه علمیه داریم. انقلاب اسلامی ایران امروز دربرابرزورگویان ایستاده است راهپیمایی ۱۳ آبان راهپیمایی ۲۲ بهمن و راهپیمایی روز قدس خود نشان دهنده رفراندوم و پایبند بودن مردم کشور به انقلاب است باید هوشیار باشیم و ببینیم دشمن به دنبال چه چیزی است.

محمدکریم رئیسی، رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان نیکشهر گفت: نام انقلاب اسلامی با بسیج گره خورده است ؛دانشجویان هم در اردوهای جهادی فعال هستند و در رسیدن به توسعه کشور دارند تلاش می‌کند در اغتشاشات که به تأسی از شبکه های معاند و دشمنان ایجاد شد با تبعیت از رهبر معظم انقلاب این شورش ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی گفت: اگر همه مسئولین و ادارات کار خودشان را به نحو احسن انجام دهند مشکلات حتما کمتر خواهد شد اساتید ما انقلابی هستند و باید بتوانند دانشجوی تراز اول انقلاب تربیت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار