برگزاری همایش ملی بزرگداشت ثقةالاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی

تبریز- همايش ملي بزرگداشت ثقةالاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی در دی ماه سال جاری در تبریز برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۷۰۴۹۹
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذبایجان شرقی، مسئول ستاد بزرگداشت این همایش با اعلام‌ این خبر افزود: در تداوم معرفی و تجلیل از نقش‌آفرینان تاریخ آذربایجان و پیروی از رهنمودها و تأکیدات مقام‌معظم رهبری در این خصوص، همايش ملي بزرگداشت ثقةالاسلام تبریزی با حضور چهره ها و مسئولان کشوری در تبریز برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام الیاس اضافه کرد: در این همایش مقالات‌ برگزیده پژوهشگران، دانشجویان، اساتید و دیگر علاقه‌مندان به حوزه تاریخ در سه محور «شرح احوال و زندگی» بعد سیاسی و مبارزاتی،و بعد فرهنگی و اجتماعی در این همايش ارائه خواهد شد.
وی با بیان این‌که اولین همايش بين المللی تجليل از نقش‌آفرینان آذربایجان در سال ۹۹ با معرفی‌ شخصیت و زندگی و مبارزات شیخ شهید محمد خیابانی با استقبال اهالی فرهنگ و تاریخ و با حضور دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بیان کرد: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری معرفی این نقش‌آفرینان و تبیین صحیح تاريخ آذربایجان به نسل حاضر است.

حجت الاسلام الیاس ادامه داد: در این راستا دومین همایش نیز با معرفی و تجلیل از مبارزات عالم استکبارستیز ثقةالاسلام تبریزی در دی ماه سال جاری برگزار و قبل از آن نیز چند پيش همایش به اهتمام برخی نهادها و سازمان ها اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات