خبرهای داغ:
حاجی‌بابایی:

پیشرفت کشور ما مرهون فرهنگ بسیجی است

همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما هر چه در این کشور پیشرفت داریم مرهون فرهنگ بسیجی است و ناکامی‌ها و مشکلات مرهون عدم توجه به فرهنگ بسیجی است.
کد خبر: ۹۴۷۰۴۰۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در همایش مهندسین بسیجی که در سالن همایش‌های شرکت مخابرات استان همدان برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج تجلی همه زیبایی‌ها است، یکی از اشکالات ما این است واژگان زیبایی به کار می‌بریم اما از آن تعریفی نداریم.

وی با بیان اینکه بسیج و انقلابی بودن خوب است اما تعریف انقلابی بودن را نمی‌دانیم، عنوان کرد: بسیج مظهر یک انسان فرهیخته، فداکار، ایثارگر، مومن، مطالبه‌گر و مردمی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما هر چه در این کشور پیشرفت داریم مرهون فرهنگ بسیجی است و ناکامی‌ها و مشکلات مرهون عدم توجه به فرهنگ بسیجی است، ابراز کرد: امام علی (ع) به مالک سفارش می‌کند وقتی استاندار شدی افرادی را به کار بگیر که زیاد کار کنند و کم بخورند که منظور این است که افرادی باشند که زیاده‌خواه نباشد و زیاد کار کنند.

وی با تأکید بر اینکه درد مردم برای بسیجی درد و خوشحالی مردم، بسیجی را خوشحال می‌کند، افزود: بسیجی یعنی حضرت علی (ع)، یعنی کسی که پیشتاز خدمت است.

حاجی بابایی مطرح کرد: مردم به این نتیجه رسیده‌اند که شهید سلیمانی آینه تمام نمای انقلاب است و مردم انقلاب را به روایت شهید سلیمانی دوست دارند و عملکرد او را قبول دارند.

وی با بیان اینکه در همدان ۵ سال است با بازی‌های سیاسی نتوانستیم طرح جامع همدان را مصوب کنیم، گفت: گسترش همدان به جز بین جاده ملایر و جاده تهران راهی ندارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز همدان نیاز به ۵۰ هزار واحد مسکونی دارد، تصریح کرد: هر واحد مسکونی ۲۷۶ متر زمین می‌خواهد که اگر ما یک هزار و ۴۰۰ هکتار زمین بخواهیم باید ۳ هزار هکتار زمین را در دست داشته باشیم.

وی با بیان اینکه با ساخت مسکن کار و صنعت فعال و سرمایه تولید می‌شود و کار و اشتغال رونق می‌گیرد و ۲۷ درصد تورم کاهش پیدا می‌کند، ادامه داد: با ساخت مسکن وام بانک‌ها به سمت مسکن روانه می‌شود و اگر مسکن نسازیم وام‌ها به سمت دلالی می‌رود که تولید تورم می‌کند.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه شهرستان یزد با ۶۰۰ هزار جمعیت ۱۲ هکتار محدوده شهری دارد، بیان کرد: همدان با ۶۵۰ هزار جمعیت ۵۷۰۰ هکتار محدوده دارد که این فلاکت مسکن است.

وی با بیان اینکه برای ساخت مسکن در همدان باید مردم را در این اقدام شریک کنیم، تصریح کرد: در شهر همدان باید ۵۰ هزار قطعه ۲۰۰ متری درست کنیم و در اختیار مردم بگذاریم که دو طبقه بسازند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدان به دلیل کمبود به برج تبدیل شده است، مطرح کرد: ما چاره‌ای نداریم جز اینکه ۳هزار هکتار زمین به همدان الحاق کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها