خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو همدان عنوان کرد

ترویج فرهنگ بسیجی و جهادی از مهم‌ترین وظایف نهادهای فرهنگی و تربیتی

همدان-مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو همدان گفت: ترویج و تقویت فرهنگ و رفتار بسیجی و جهادی برای جامعه و به ویژه نسل جوان، یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین وظایف نهادهای فرهنگی و تربیتی است.
کد خبر: ۹۴۲۷۹۶۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمید گلنار در جلسه هماهنگی دوره عملی درس آمادگی دفاعی مدارس دخترانه متوسطه دوم آموزش و پرورش ناحیه دو ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی(ع) و آرزوی قبولی طاعات اظهار کرد: اقدامات سپاه و بسیج در راستای برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آمادگی دفاعی در مدارس قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه برگزاری این اردوها برای رفع تکلیف نباشد و اثربخشی لازم را داشته باشد، گفت: کیفیت‌بخشی درس آمادگی دفاعی در مدارس باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو همدان افزود: ترویج و تقویت فرهنگ و رفتار بسیجی و جهادی برای جامعه و به ویژه نسل جوان، یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین وظایف نهادهای فرهنگی و تربیتی است.

وی تاکید کرد: تعامل و همکاری دو نهاد آموزش و پرورش و سپاه پاسداران بسترساز ارتقای توانمندی‌های عقیدتی و آمادگی جسمی برای مقابله با هرگونه تهاجم سخت و نرم دشمنان خواهد بود.

سرپرست بسیج دانش آموزی شهیده هاجریان همدان اظهار کرد: دوره آمادگی دفاعی مدارس متوسطه دوم دخترانه آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان از تاریخ ۵ اردیبهشت تا ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

فهیمه داوند با بیان اینکه دوره عملی آمادگی دفاعی به منظور تقویت بنیه دفاعی برگزار می‌شود، گفت: تعداد یک هزار و ۶۵۶ نفر از دانش‌آموزان دختر پایه دهم رشته‌های نظری و پایه دوازدهم رشته‌های فنی و کار و دانش کار با سلاح را آموزش می‌بینند.

وی با بیان اینکه این اردو‌ها ۸ نمره درس آمادگی دفاعی را در دو نیمسال تحصیلی شامل می‌شود، بیان کرد: این هشت نمره توسط مربیان به دانش‌آموزان داده می‌شود و در قالب لیست این نمرات با تایید سرمربی آمادگی دفاعی و مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرمانده سپاه به آموزش و پرورش جهت جمع با ۱۲ نمره تئوری درس آمادگی دفاعی مدارس ارسال می‌شود و در مجموع ۲۰ نمره این درس را شامل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار