خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسنی:

خط مقدم مهار فتنه اخیر بسیج و نیروهای امنیتی بودند

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: خط مقدم مهار فتنه اخیر بسیج و نیروهای امنیتی بودند و لازم است در راستای تقویت تفکر و روحیه بسیجی و فرهنگ بسیجی همه تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۴۶۶۶۹۱
|
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علی حسنی در جمع کارکنان سپاه ناحیه همدان با اشاره به فتنه اخیر و اقدامات دشمن اظهار کرد: از جمله علل این تجمعات، تلاش دشمن برای متوقف کردن نظام اسلامی، ایجاد شکاف میان مردم، کم رنگ کردن اثر و پیامدهای اربعین، تضعیف مواضع رئیس جمهور در سازمان ملل  و تحت الشعاع قرار دادن موفقیت محور مقاومت است.

وی گفت: خط مقدم مهار فتنه اخیر بسیج و نیروهای امنیتی بودند و لازم است در راستای تقویت تفکر و روحیه بسیجی و فرهنگ بسیجی همه تلاش کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با اشاره به سخنان شهید سلیمانی عنوان کرد: ایشان در سخنان خود اشاره کرد، به زودی فتنه‌هایی پیش خواهد آمد که کل شهدا آرزوی حضور به جای شما را خواهند داشت، آن روز من نیستم ولی شما پشت ولایت را خالی نکنید.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری پرچمدار مبارزه با استکبار است، ادامه داد: تا زمانی که پیرو ولی فقیه باشیم، کشور در مسیر رشد و تعالی و رو به پیشرفت، پرنشاط‌تر از همیشه به پیش خواهد رفت و این وعد حق الهی است.

حسنی با اشاره به راهکارهای قرآنی در مبارزه با استکبار عنوان کرد: از جمله این راهکارها اثبات قدم و نفوذناپذیری در برابر استکبار، نخوردن فریب لبخند دشمن، سر سختی نسبت به مستکبرین، نترسیدن از استکبار و پرهیز از خوش گمانی به استکبار است.

وی ادامه داد: پرهیز از تکیه بر مستکبرین و ظالمان، تلاش برای ایجاد بازدارندگی، فراهم کردن اسباب وحشت دشمنان، اتخاذ مواضع انقلابی و دوری از پیوند و دوستی با کفار و مشرکان از دیگر راهکارهای قرآنی برای مبارزه با استکبار و شاه کلید شکست استکبار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان در پایان تأکید کرد: باید همچون همیشه تاریخ انقلاب مقتدرانه استکبارستیزی را سر لوح اقدامات خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات