خبرهای داغ:

خدمت رسانی ۳۰ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی۲ در شهرستان خرامه

فرمانده سپاه خرامه گفت: خدمت رسانی توسط بیش از ۳۰ گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه خرامه با حمایت و پشتیبانی دستگاه‌های خدمات رسان و دستگاه‌های قادر بر پشتیبان در شهرستان آغاز شده است.
کد خبر: ۹۴۷۰۱۸۴
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسج از فارس، سرهنگ پاسدار محسن رزمخواه فرمانده سپاه خرامه ضمن تبریک هفته بسیج در تجمع جهادگران شهرستان خرامه گفت: خدمت رسانی توسط بیش از 30 گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه خرامه با حمایت و پشتیبانی دستگاه های خدمات رسان و دستگاه های قادر بر پشتیبان در شهرستان آغاز شده است.

رزمخواه افزود: این رزمایش که از 28 آبان آغاز شده است به مدت 10 روز ادامه دارد و گروه های جهادی در عرصه عمرانی، بهداشت و سلامت، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، مشاوره‌ای، کشاورزی، علمی، پژوهشی، سبک زندگی و ... به نقاط محروم شهرستان خدمات رسانی می کنند.
 
فرمانده سپاه خرامه افزود: افتتاح چاه آب شرب، اجرای آسفالت راه روستایی، نذر خون، واکسیناسیون رایگان دام، ویزیت رایگان، افتتاح مسکن روستایی، افتتاح آب شیرین کن، کاروان و میز خدمت جهادی، برگزاری، یادواره شهدا،یادواره شهدای فرهنگیان و دانش آموزی، دوره طرح ولایت، افتتاح مرکز مشاوره، جهاد تبیین، ساخت مسکن محرومین،طرح توسعه حرم امامزاده ابراهیم(ع) خیرآباد ،و... تجمع بسیجیان در روز 5 آذر از برنامه های شاخص این رزمایش می باشد.
 
این مراسم با حضور مسئولان شهرستانی، شورای تامین و گروه های جهادی در سپاه خرامه برگزار شد
در این مراسم نمایش میدانی اقتدار بسیجیان(مقابله با اغتشاشات) توسط گروه جهادی بسیج ورزشکاران خرامه اجرا شد و در پایان مراسم تقدیر از گروه های جهادی برتر انجام شد و رژه خدمت در سطح شهر برگزار شد و گروه های جهادی به مناطق از پیش تعیین شده اعزام و به خدمت رسانی پرداختند.
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار