خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج:

بسیج، نسخه شفا بخشی است که خیلی از کشور ها‌ی دیگر از آن الگو گرفته اند

همزمان با هفته بسیج، رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۲ در شهرستان خنج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۰۱۶۴
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا بلاغی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج در افتتاحیه دومین رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی گفت : امروز نسخه شفا بخشی که خیلی از کشور ها ی دیگر از آن الگو گرفته اند بسیج مردمی است. الان در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ هستیم که در آن ایثار و جان فشانی جهادگران برای مردم است خداوند توفیق داده است به جهادگران که بتوانند در تمام عرصه ها به مردم خدمت کنند.
بلاغی ادامه داد: مدیر جهادی یعنی کسی که بین افراد تبعیض قایل نباشد و به فرموده آقا هرجا که یک مدیر جهادی بوده ما در آن زمینه پیشرفت کرده ایم.
به گفته وی، حرکت جهادی برخاسته از ایمان است و کار جهادی دارای اجر و خیر و برکت بسیار است . با کار جهادی نزد مردم محبوبیت پیدا می کنید .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج بیان کرد : حضور در اردو های جهادی باعث می شود که خود فرد از نظر معنوی ساخته شود . گروه های جهادی که به مناطق اعزام می شوند باید در تمام زمینه های فرهنگی ، اعتقادی ، بصیرتی ، جهاد تبیین و... در کنار کار عمرانی انجام دهند.
سرهنگ بلاغی تصریح کرد: اولین قدم در یک کار جهادی شناسایی مشکلات یک روستا یا منطقه می باشد و مشکلات را جهت رفع باید اولویت بندی کرد.
در پایان گروه های جهادی جهت اعزام به مناطق هدف بدرقه شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار