خبرهای داغ:

16 بسته آموزشی بین دانش آموزان نیازمند در سرخه توزیع شد

به مناسبت هفته بسیج به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه الزهرا (س) 16 عدد کیف همراه با بسته کامل لوازم التحریز بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۷۰۱۳۴
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با آغاز هفته بسیج بسیجیان و کارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه الزهرا (س) اقدام به آذین بندی و فضاسازی پایگاه خود کردند.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین ویژه برنامه های متنوعی با مشارکت بسیجیان در این پایگاه در جهت بزرگداشت یاد و خاطره بسیجیان همیشه در صحنه برگزار خواهد شد.

او افزود: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها، فداکاری‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان ایرانی است که با اتکاء به ایمان و غیرت دینی و ملی خود، جانانه در برابر استکبار جهانی و دشمنان شرق و غرب ایستادند تا مقاومت و پایداری این مرز و بوم به رهبری امام خمینی (ره) به دنیا ثابت کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه الزهرا (س) یادآور شد: همزمان با آغاز رزمایش جهادگران فاطمی کمک های مومنانه به خانواده های نیازمند در محله به صورت نقدی و توزیع گوشت انجام شد.

ادهم اضافه کرد: به مناسبت هفته بسیج 16 عدد کیف مدرسه و بسته کامل لوازم التحریر به همت گروه جهادی سید ابراهیم سیادت و گروه جهادی حسن اسیری این پایگاه مقاومت تهیه و به دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت محله اهدا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها