خبرهای داغ:

رزمایش ما مقتدریم در سرخه برگزار خواهد شد

به مناسبت هفته بسیج رزمایش ما مقتدریم یاوران ولایت۴ به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در سوم و چهارم آذر ماه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۷۰۰۲۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با هفته بسیج جلسه روضه و هیئت هفتگی جوانان قاسم بن الحسن (ع) در مسجد اام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف بزرگداشت هفته بسیج و پنجم آذر روز بسیج مستضعفین اعضا کارگروه دفاعی_ امنیتی در رزمایش یاوران ولایت پایگاه امام حسن مجتبی (ع) حضور یافته و از این مکان بازدید کردند.

او افزود: همچنین رزمایش یاوران ولایت ۴ در روزهای پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم آذر ماه ویژه کلیه بسیجیان و مشتاقان بسیج با برنامه های رزمی، نظامی و فرهنگی برگزار خواهد شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در ادامه اضافه کرد: برگزاری گشت رضویون توسط بسیجیان پایگاه با هدف برقراری آرامش و امنیت در محله از ساعت ۲۲ الی 12 بامداد از دیگر برنامه های اجرایی به مناسبت هفته بسیج بوده است.

جلال بیان داشت: برنامه ورزشی سانس والیبال با حضور بسیجیان با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بسیجی نیز با استقبال خوبی از سوی برادران برگزار شد.

 

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها