یادداشت ـ ابوالقاسم علیزاده:

کثیف ترین انسان های وطن فروش، یار دوازدهم تیم فوتبال انگلیس!

حجت‌الاسلام علیزاده در یادداشتی نوشت: تیم ملی فوتبال ایران بیشتر مغلوب یار دوازهم تیم ملی انگلیس یعنی همان وطن فروشان بی سر و پا شدند که دستشان تا مرفق به خون مردم‌ ایران در سالهای اول پیروزی انقلاب آغشته است.
کد خبر: ۹۴۷۰۰۲۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
کثیف ترین انسان های وطن فروش، یار دوازدهم تیم فوتبال انگلیس!  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ پیرامون بازی های جام جهانی قطر سال ۲۰۲۲، طی یادداشتی با عنوان "کثیف ترین انسان های وطن فروش، یار دوازدهم تیم فوتبال انگلیس!" آورده است: 

دو سال قبل در بولتن ها آمده بود که منافقین خلق درصددند از میان برخی اراذل و اوباش داخلی ایران برای روز مبادا یارگیری و سپس با آموزش های فوق داعشی به جان ملت و نظام جمهوری اسلامی بیندازند که در فتنه اخیر اگرچه مثل همیشه ناکام ماندند و بسان اربابان شان (آمریکا، انگلیس، اسرائیل و رژیم سعودی) هیچ غلطی نتوانستند بکنند و مغلوب اراده و شجاعت غیور فرزندان ملت و شاگردان مکتب حاج قاسم سلیمانی گردیدند. اما اینان که از ملت ایران کینه ها به دل داشته و دارند از دو هفته قبل از بازی های جام جهانی با هدف تضعیف روحیه نمایندگان ملت در مهمترین پدیده ورزشی جهانی با پشتوانه درهم و دینارهای سعودی و دلارهای غربی بلیط صندلی های استادیوم ورزشی در قطر را پیش خرید کرده بودند تا بتوانند پا روی غیرت و غرور یک ملت بزرگ و یوزهای با شعور و با صلابتی همچون طارمی و ترابی و دیگر فرزندان با معرفت و قدرشناس و باوجدان ایران سربلند بگذارند که البته بر حسب ظاهر در خارج از خاک پاک میهن موفق به این خباثت و جنایت شدند.

گذشته از تجزیه و تحلیل فنی و تخصصی بازی ایران و انگلیس که قطعا در محافل و لجنه های فنی به بحث گذارده خواهد شد و نیز گذشته از اینکه سرود ملی خوانده شد یا نشد و شاید که خارج از نمایش لب ها در دل ها نسیمی هر چند مستور داشت که فرزندان ایران ممکن است دعوا و گلایه های درون خانه ای داشته باشند ولی خوب می فهمند که جای آن و محیط حل آن در میادین خارجی نیست بلکه پای سفره وطن هر بد و خوب و تلخ و شیرینی باشد قابل پرداختن است که قطعا چوب حراج به میراث صدها هزار شهید وطن و ارزش های ملی و انقلابی نه در خور شان است و نه هنری قابل وصف، بلکه به دور از خوی و عرق وطن دوستی است که تا وطن فروشی فاصله ها دارد.

اما آنچه نباید از نظر دور داشت این واقعیت است که تیم ملی فوتبال ایران بیشتر مغلوب یار دوازهم تیم ملی انگلیس یعنی وطن فروشان بی سر و پا و فراریان بی شرف و بی شعور وطن که دست هایشان تا مرفق آغشته به خون بیش از ۱۷ هزار نفر از قشرهای مختلف مردم‌ مظلوم ایران در سال های اول پیروزی انقلاب می باشد، گردیدند. و این نیز گواه دیگری بر دسیسه های روباه پیر انگلیس بود که البته نتیجه هم گرفت.

تیم ملی ایران نه از اعتبارش کم شد که با دو گل تاریخی به صاحبان و مدعیان اصلی این رشته ورزشی قابلیت خود را به اثبات رسانید. آری! تیم نه به ارزش های تیم مقابل که به وسوسه های خناسان و خباثت وطن فروشان، باخت که به خوبی نقش یار دوازهم را برای تیم فوتبال انگلیس بازی کردند.

ولی این هم خواهد گذشت و البته درس ها و عبرت ها و تجربه های ارزشمندی را برای فرزندان با معرفت و قدرشناس و شجاع و غیرتمند ایران اسلامی به ارمغان خواهد آورد و انشالله در دو بازی بعد شاهد جلوه هایی از این شجاعت و غیرت یوزهای هوشمند و با صلابت خواهیم بود.

به شرط تمرکز روی متن بازی و انسجام تیمی و نیز به کوری چشم بدخواهان ملت احترام مشهود و ملموس به ارزش های ملی وطن به ویژه پرچم پر افتخار و سرود غرور آفرین و انرژی بخش کشورمان ایران.

حق نگهدارتان و دعای یک ملت بزرگ و مقتدر پشتیبان و یاورتان باد.

قطره ای از اقیانوس بی کران ملت و وطن، ابوالقاسم علیزاده / ۱ آذر ۱۴۰۱

ارسال نظرات
آخرین اخبار