خبرهای داغ:

برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج

چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اصفهان از ۲۵ تا ۲۷ آبان باحضور ۱۲تیم از حوزه مقاومت بسیج ۷خواهران ام البنین ناحیه امام صادق (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۸۱۲
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) ؛ چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اصفهان با از ۲۵ الی ۲۷ آبان ماه 1401 با حضور 55 نفر شرکت کننده در غالب ۱۲ تیم از حوزه مقاومت بسیج ۷خواهران ام البنین برگزار شد.

در شروع این رویداد ساعت ۸:۳۰ با قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران ونماهنگ ایران من آغاز و در ادامه برنامه مسئول فضای مجازی حوزه ۱۲ تیم را در فرهنگسرای گورت و پایگاه علامه مجلسی (ره) حسینیه موسی بن جعفرچینش نمودند، تیم‌های شرکت‌کننده در این رویداد به منظور کشف استعداد‌ها و ساماندهی گروه‌های تولید محتوا در بخش‌های پویانمایی، نرم‌افزار و بازی‌های تلفن همراه تولیدات خود را ارائه و با هم به رقابت پرداختند.
مسئول معاونت فضای مجازی ناحیه جناب آقای ورشابی و حجت الاسلام و المسلمین احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (ع) وجناب آقای بنی اسدی مسئول سواد رسانه فضای مجازی ناحیه جهت نظارت و بازرسی از این رویداد حضور نمودند. در این نظارت از تیم ها مسئول فضای مجازی حوزه و سرتیم های شرکت کننده در رویداد توضیحاتی در مورد تولیدات خود به بازرسین ارائه نمودند.
درادامه بازرسین و فرمانده حوزه سرکارخانم قریشی از زحمات و تلاش های آن ها تشکر و قدردانی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار