خبرهای داغ:
فرمانده گردان ۱۰۷ امام حسین (علیه السّلام)خبر داد:

اجرای برنامه تمرین تاکتیکی توسط بسیجیان گردان ۱۰۷امام حسین(ع)

به منظور بالا بردن توان رزم و آمادگی دفاعی نیروها برنامه تاکتیکی توسط رزمندگان گردان ۱۰۷ امام حسین (علیه السّلام) با حضور مربیان با تجربه، پایوران، وبسیجیان این گردان در محل اردوگاه قدس درچه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۶۹۷۸۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبر گزاری بسیج  به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر مقدس ۱۴حضرت امام حسین (علیه السلام)، به منظور بالا بردن توان رزم و آمادگی دفاعی نیروها برنامه تاکتیکی توسط رزمندگان گردان ۱۰۷ امام حسین (علیه السّلام) با حضور مربیان با تجربه،  پایوران، وبسیجیان این گردان در محل اردوگاه قدس درچه برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۰۷امام حسین (علیه السلام) با اعلام این خبر گفت:مقام معظم رهبری در بیاناتشان در مورد توان رزم فرمودند: امنیّت برای کشور یک ارزش بسیار والا و اساسی و یک عنصر حیاتی است؛ چون بدون امنیّت، همه‌ی ارزشهای مهمّ کشور دچار اختلال خواهند شد؛ هم رفاه، هم عدالت، هم دانش‌ورزی و دیگرِ ارزشهای مهم، قدرت دفاعی برای یک کشور حیاتی است، برای اقتدار یک ملّت حیاتی است. اگر این قدرت دفاعی را ملّتها نداشته باشند، آن کسانی که اهل تجاوز و تعرّض و سوء استفاده و دخالت‌ کردن و دست‌اندازی به دیگر کشورها و ملّتها هستند که امروز نمونه‌هایش را دارید در دنیا می‌بینید، آمریکا و بعضی از کشورهای دیگر آنها را راحت نمیگذارند؛ اگر قدرت دفاعی در یک کشوری وجود نداشته باشد، دیگران آنها را راحت نمیگذارند و به همه چیزِ آنها تعرّض میکنند که امروز می‌بینید به بعضی از کشورها چه تعرّضهایی میشود.

این فرمانده در ادامه گفت: در راستای ایجاد آمادگی رزمی و دفاعی و بالا بردن توان رزم وافزایش حفظ انسجام  بسیجیان، گردان۱۰۷ امام حسین (علیه السلام) اقدام به برگزاری تمرین تاکتیکی  نمود.

وی افزود: در این برنامه بسیجیان به صورت تئوری و عملی اقدام به اجرای عملیات های رزمی علیه دشمن متخاصم نموده و تاکتیک های مقابله با دشمن را فراگرفته و اجرا نمودند، برگزاری تمرین تاکتیکی در واقع به ظهور رساندن آموخته های بسیجیان طی یک سال می‌باشد و در آن آموزش ها به صورت تاکتیکی و عملیاتی به اجرا گذاشته میشود و نقش به سزایی در حفظ انسجام بسیجیان دارد

این فرمانده در پایان افزود: خوشبختانه برنامه با موفقیت و کیفیت بالایی اجرا شد و طی نظرسنجی به عمل آمده از بسیجیان دلاور حاضر در برنامه، حاضرین از کیفیت برنامه ابراز رضایت نمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار