مدیر آموزش و پرورش سراوان:

سلبریتی ها الگوی مناسبی برای دختران ایرانی نیستند/ ضرورت هوشیاری در فضای مجازی برای مصون ماندن از حربه دشمن

ایوب دهواری با بیان اینکه سلبریتی ها الگوی مناسبی برای دختران ایرانی نیستند، گفت: حضرت فاطمه الزهرا (س) بهترین اسوه برای دختران مسلمان محسوب می شود.
کد خبر: ۹۴۶۹۳۱۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، ایوب دهواری، مدیر آموزش و پرورش سراوان در جمع دانش آموزان سراوانی بیان کرد: در دنیای غرب از قهرمانان خود مجسمه ساخته و در میادین نصب می کنند تا یاد و خاطره آنها در اذهان باقی بماند که در اسلام واژه والاتری برای قهرمان در نظر گرفته شده که آن واژه شهید است.

وی به دانش آموزان توصیه کرد مروری بر خاطرات دفاع مقدس داشته باشند تا قهرمانان راستین انقلاب اسلامی ایران را بشناسند و در ادامه گفت: وظیفه ما این است که شهدا را بشناسیم و راهیان نور بهترین مکان برای شناخت شهدا و رزمندگان اسلام است که امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورده اند.

مدیر آموزش و پرورش سراوان با اشاره به ۲۰۰ هزار شهید جوان در کشور، خاطر نشان کرد: جوانان برومند ایران اسلامی نه دنبال پول بوده اند و نه به دنبال مقام به همین دلیل شهادت را انتخاب کردند

دهواری اذعان کرد: در کشورهای همسایه مشاهده کردیم زمانی که در کشور آنها هرج و مرج‌به وجود آمد جوانان آنها بر بال هواپیما شدند تا کشورشان را ترک کنند و در این حین چندین نفر نیز جان باختند اما جوانان ایران اسلامی برای برقراری امنیت در کشور جانشان را فدا کردند.


وی خاطر نشان کرد: می طلبد به پاس قدر دانی و ارج نهاد به مقام شامخ شهدا میراث آنها را با برگزاری یادواره های شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ادامه دادن مسیر آنها ترویج دهیم.

به گفته این مقام مسیول امروز دشمن گرگی در لباس میش است که باید هوشیار باشیم چرا که هدف دشمن از بین بردن ایمان جوانان است که آن را با روش های مختلف به ویژه در فضای مجازی به دنبال می کند.

دهواری ادامه داد: حضرت فاطمه الزهرا (س) بزرگ ترین و بهترین اسوه برای دختران مسلمان و جهان محسوب می شود از این جهت به شما دانش آموزان توصیه می کنم تا از بانوی بزرگ اسلام در تمام مراحل زندگی الگو بپذیرید.


وی گفت: امروز سلبریتی ها در فضای مجازی و جشنواره های مختلف موضوعاتی را در باب حجاب و دیگر مسائل دینی به میان می آورند که فقط توجیه برای اقدامات خارج از عرف آنها است لذا سلبریتی ها الگوی مناسبی برای دختران ایران زمین محسوب نمی شوند.

مدیر آموزش و پرورش سراوان بیان کرد: بهتر است در باب حجاب به قرآن که بزرگ ترین و معتبر ترین کتاب آسمانی مسلمانان محسوب می شود رجوع کنید و مشاهده می شود که خداوند متعال در چندین آیه در زمینه حجاب و عفاف سخن گفته است.

دهواری اذعان کرد: برای نسل جوان سخن از دشمن گفتن گفتن بسیار سخت است چرا که دشمن توجیهات فراوانی را در رسانه ها و شبکه های اجتماعی مختلف بیان می کند لذا باید در این برهه از زمان هوشیار تر صبور تر باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار