مدیر آموزش و پرورش سراوان مطرح کرد؛

تاثیر مخرب شبکه های ماهواره ای بر دانش آموزان/ گفتمان دینی باطل سحر جنگ ترکیبی دشمن

دهواری گفت: فعالیت دشمن در شبکه های ماهواره ای و تاثیر مخرب آن بر روی قشر جوان و نوجوان را نمی توان نادیده گرفت پس ضرورت دارد صاحب نظران در مدارس به روشنگری بپردازند.
کد خبر: ۹۴۶۹۳۱۷
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، ایوب دهواری مدیر آموزش و پرورش سراوان در نشست بصیرتی شورای معاونین این اداره که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، بیان کرد: تمرکز امروز دشمن بر روی نسل جوان به ویژه دانش آموزان است تا میان این قشر و انقلاب فاصله ایجاد کرد.

وی افزود: از آنجاییکه که دانش آموزان نیمی از وقت خود را در مدرسه سپری می کنند بهتر است با برگزاری نشست های بصیرت افزایی و روشنگری این نسل را نسبت به اهداف دشمن آگاه کنیم.

مدیر آموزش و پرورش سراوان ادامه داد: فعالیت دشمن در شبکه های ماهواره ای و تاثیر مخرب آن بر روی قشر جوان و نوجوان را نمی توان نادیده گرفت پس ضرورت دارد صاحب نظران در مدارس به روشنگری بپردازند.

دهواری خاطر نشان کرد: دشمن شناسی در این برهه از زمان ضرورت دارد که می توان با برگزاری گردهمایی ها برای اولیا و مربیان، نشست های بصیرتی و روشنگری برای دانش آموزان از این پیچ هم گذر کنیم.

وی گفت: گفتمان دینی در مقابل جنگ ترکیبی دشمن بسیار تأثیرگذار است که در وهله اول باید در مدارس انجام شود به دلیل اینکه امروز دشمن بر روی دانش آموزان برنامه ریزی کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار