فرمانده سپاه عباس آباد:

خدمات بسیج مایه امیدآفرینی در جامعه است / اجرای ۲۳۵ برنامه در هفته بسیج عباس آباد

ساری- فرمانده سپاه عباس آباد بااشاره به اینکه خدمات بسیج مایه امیدآفرینی در جامعه است، افزود:حضور به هنگام و به موقع بسیج در عرصه های مختلف گره گشای بسیاری از مشکلات شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۱۴۷
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰

خدمات بسیج مایه امیدآفرینی در جامعه است / اجرای ۲۳۵ برنامه در هفته بسیج عباس آباد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ تدریسی فرمانده سپاه ناحیه عباس آباد در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج از اجرای ۲۳۵ برنامه متنوع دراین شهرستان خبر داد و گفت: رزمایش جهادگران فاطمی، دیدار با ائمه جمعه، خانواده‌های معظم شهدا و عطرافشانی گلزار‌های شهدای عباس آباد، سلمانشهر و کلارآباد، یادواره شهدا، مراسم ویژه رفیق شهیدم و اعزام گروه‌های جهادی جامعه پزشکیاز جمله برنامه های این هفته است.

سرهنگ تدریسی افزود:افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، افتتاح خانه محروم، کارگاه تحکیم بنیان خانواده، محفل انس با قرآن کریم و برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری هم  از جمله برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

فرمانده سپاه عباس آباد خاطرنشان کرد:شعار محوری امسال هفته بسیج (بسیج خدمتگزار، امیدآفرین و افتخار ملی) است و بسیجیان همیشه در صحنه با این شعار به مردم خدمت رسانی می کنند.

سرهنگ تدریسی بااشاره به اینکه خدمات بسیج مایه امیدآفرینی در جامعه است، افزود:حضور به هنگام و به موقع بسیج در عرصه های مختلف گره گشای بسیاری از مشکلات شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار