فرمانده سپاه ساری خبر داد

برگزاری بیش از ۱۷۰۰برنامه در هفته بسیج ساری / آبرسانی به ۲۰روستا تا به امروز

ساری-فرمانده سپاه ساری از برگزاری بیش از ۱۷۰۰برنامه ویژه هفته بسیج در ساری خبر داد و افزود:۲۰روستا در بخش دودانگه، چهاردانگه و کلیجان رستاق توسط سپاه ساری آبرسانی شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۱۵۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱

برگزاری بیش از ۱۷۰۰برنامه در هفته بسیج ساری / آبرسانی به ۲۰روستا تا به امروز

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ سید ابراهیم شریفی  فرمانده سپاه ناحیه ساری در نشست خبری هفته بسیج با بیان اینکه بسیج یادگار ماندگار امام خمینی (ره) است که در همه عرصه‌ها اثرات ماندگاری را به جای گذاشته است، گفت: بسیج درس ایثار، رشادت و شهادت به ملت ایران اسلامی و دیگر ملت‌های آزاده جهان داده است.

سرهنگ شریفی در ادامه  از برگزاری بیش از ۱۷۰۰برنامه ویژه هفته بسیج در ساری خبر داد و افزود: برنامه‌های اردویی، علمی، ورزشی، فرهنگی، علمی و... به همت این پایگاه‌ها در طول سال به ویژه در ایام هفته بسیج در سطح شهر و روستا‌ها برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ساری با اشاره به فعالیت بیش از ۶۰۰پایگاه مقاومت در سطح شهرستان اضافه کرد: ۱۲خانه محروم در هفته بسیج افتتاح می‌شود و همچنین قریب به ۲میلیارد تومان انواع لوازم التحریر تهیه و درمهر تحصیلی بین نیازمندان توزیع شد.

سرهنگ شریفی به اقدامات سپاه ناحیه ساری برای آبرسانی به ۲۰روستا در بخش دودانگه، چهاردانگه و کلیجان رستاق اشاره و بیان کرد: طرح قرارگاه محله مهدوی نیز برای رونق بخشیدن به مساجد با نقش محوری روحانیت و ائمه جماعات محل جهت رفع مشکلات محلات نیز در دست اجراست.

برگزاری بیش از ۱۷۰۰برنامه در هفته بسیج ساری / آبرسانی به ۲۰روستا تا به امروز
فرمانده ساه ساری در ادامه سخنان خود به اغتشاشات اخیر کشور هم اشاره کرد و افزود: به تعبیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این تهدید‌ها برای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی فرصت تلقی می‌شود.

سرهنگ شریفی به کم کاری عده‌ای در حوزه تحقق منویات رهبری برای مدیریت فضای مجازی اشاره و اضافه کرد: باید با مدیریت فضای مجازی، توطئه‌های استکبار برای نوجوانان و جوانان تبیین شود.

فرمانده سپاه ساری با بیان اینکه انتظار ملت ایران اسلامی از مسئولان، خدمت صادقانه است، خاطرنشان شد: مردم نیازمند آسایش و رفاه می‌باشند و این حق آن‌ها است و بنابراین باید برای تحقق نیاز‌های جامعه به خوبی و جهادی تلاش کرد.

سرهنگ شریفی با اشاره به اهمیت روشنگری در خصوص ابعاد اغتشاشات اخیر در کشور گفت: اغتشاش، تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات، اقدام دشمن علیه کشور است که در این راستا آگاه سازی مردم باید از سوی اصحاب رسانه، در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار