شهردار تهران در چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ:

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ می‌تواند در تحول پایتخت اثرگذار باشد

علیرضا زاکانی با بیان اینکه شهر تهران باید تغییر و تحول یابد، تاکید کرد: ان شاءالله این تحول به همت و به اراده و انگیزه شما شرکت کنندگان حاضر در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج رقم بخورد.
کد خبر: ۹۴۶۸۸۵۳
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ می‌تواند در تحول پایتخت اثرگذار باشد  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، علیرضا زاکانی شهردار تهران طی مراسمی در سومین روز از چهارمین مرحله رویداد سراسرای تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ که در محل برج میلاد تهران برگزار شد، با بیان اینکه حضور گرم و صفای باطن نوجوان و جوانان حاضر همراه با ایده‌های بزرگ و انگیزه‌های قوی وجدآفرین است، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در سال ۹۱ فرمودند که هر زمان وضع کشور پیچیده شود و هر کس که خسته شود و یا دچار انحراف شود، جوانان نمی‌گذارند کار انقلاب زمین بماند. معنای این رویداد نیز همین است که هر اتفاقی که در کشور می‌افتد شما را از کار و تلاش و کوشش و خلاقیت بازنمی دارد.

وی با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه فتح الفتوح حضرت امام خمینی (ره) جوانان خودباور و با ایمانی است که انقلاب آن‌ها را پرورش داده است، گفت: همه شما عزیزان از این جنس هستید و به واقع فتح الفتوح حضرت امام هستید.

زاکانی اظهار داشت: ما نیز در شهرداری تلاش می‌کنیم تا در کنار مجموعه بسیج دست به دست هم دهیم تا در زمینه سازی چنین کارهای بزرگی مانند رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیح گام برداریم.

وی با نقل خاطره‌ای از شهید تهرانی مقدم بیان کرد: در تمام خلاقیت‌ها ما به جایی می‌رسیم که ممکن است با یک انسداد و به ظاهر موانعی برخورد می‌کنیم، اما باید توجه کنیم که بن بست نداریم و طبق آیه شریفه قرآن کریم «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم» این سنت الهی است که خداوند در چنین شرایطی به ما کمک می‌کند.

زاکانی خطاب به شرکت کنندگان در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: شما جنود الهی هستید به این دلیل که در این ایامی که همه شیاطین دست به دست هم دادند و سراغ انقلاب اسلامی آمده اند و با نهایت قصاوت در شهر‌های ما جنایت می‌کنند، وجود شما در چنین رویداد عظیمی نشان می‌دهد که آن‌ها اثری ندارند و به مثابه کف روی آب هستند و کار شما کار با یک نگاه به آینده است و ان شاء الله در آینده بتوانیم گام به گام اهداف انقلاب اسلامی را پیاده کنیم.

شهردار تهران در ادامه سخنان خود اظهار داشت: جامعه ما به تعبیر رهبر معظم انقلاب نیاز به اصلاحات دارد؛ در همین راستا باید فقر و فساد و تبعیض را در جامعه ریشه کن کنیم و پیشرفت و افق‌های عالی را فراروی خود داشته باشیم.

زاکانی با بیان اینکه امروز سپاه و بسیج مایه اقتدار و افتخار ما هستند، گفت: شما عزیزان یک الگوی موفقید و ان شاءالله همت شما استقرار پیدا کند و بتوانیم مشکلات را یکی پس از دیگری رفع کنیم.

وی با بیان اینکه شهر تهران تغییر و تحول یابد، تاکید کرد: ان شاءالله این تحول به همت و به اراده و انگیزه شما شرکت کنندگان حاضر در رویداد رقم بخورد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار