خبرهای داغ:
فرمانده سپاه هوراند در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است

تبریز- فرمانده سپاه هوراند گقت: بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد و در ملت های مسلمان رشد کرده و هوشمندی امام راحل تنها تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.
کد خبر: ۹۴۶۸۸۱۱
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۵
ولی حقیقت در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی بمناسبت هفته بسیج بیان کرد: تشکیل پدیده‌ی بسیج، حاصل دوراندیشی امام خمینی(ره) است و هفته‌ بسیج، یادآور پیام تاریخی ایشان مبنی‌بر تشکیل بسیج مستضعفین، در سال ۱۳۵۸ است که تاهمیشه در تقویم تاریخ انقلاب اسلامی ایران می‌درخشد.
وی در ادامه افزود: بسیج در حقیقت همان مفهوم بلندی است که مرزهای سنی، صنفی، قومی، جنسی و جغرافیایی نمی‌تواند آن را محدود کند؛ حقیقتی که نماد حضور ملی، مقاومت ملی و آگاهی یک ملت است.
حقیقت با غنیمت شمردن هفته بسیج افزود: هفته بسیج، فرصت مغتنمی است برای تجدید پیمان با آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و بازخوانی نقش بسیج و جایگاه بسیجی که مهم‌ترین هدف آن یاری‌رساندن به دین خدا و مردم است.
وی ادامه داد: بسیج نهاد ارزشی الهام گرفته از اندیشه و فرهنگ ناب اسلامی و برخوردار از عناصر ارزشی و انقلابی که از ابتدای تشکیل، مقتدرانه و با صلابت در خط مقدم صیانت و پشتیبانی از اصول، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات دشمن قرار داشته و ماموریت‌های بزرگ و سرنوشت‌سازی را یکی پس از دیگری با موفقیت و سربلندی به سرانجام رسانده است.
حقیقت با اشاره به فعالیت های گسترده بسیج افزود: نیروی الهی بسیج علاوه بر دوران دفاع مقدس که اوج جانفشانی و ایثارگری‌های بسیجیان سلحشور را در آن شاهد هستیم، در طول سالیان متمادی از شکل‌گیری خود، به عنوان بازوی پرتوان ملت، حضوری کارآمد و تاثیرگذار در عرصه‌ها و صحنه‌های مورد نیاز با محوریت فعالیت‌های فرهنگی، سازندگی و محرومیت زدایی از مناطق محروم و کم برخوردار کشور و یاری رسانی به مردم در بحران‌ها و حوادث به ویژه عرصه مقابله با ویروس منحوس کرونا داشته است.
وی یاد آور شد: امروز نیز با درک شرایط حساس کنونی می‌کوشد تا با ایفای شایسته رسالت‌های محوله و تقویت مولفه‌های وحدت‌زا، مسیر تعالی، پیشرفت و عزت و اقتدار روزافزون کشور و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی را بیش از پیش هموار سازد.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار