امام جمعه یزدان شهر زرند

دشمن در رقابت با ایران عقب می‌ماند

حجت الاسلام ایزدی در خطبه های این هفته گفت: تحمل پیشرفت‌های ایران اسلامی برای دشمن سخت است. آمریکا با شیطنت می‌خواهد جلوی این پیشرفت را بگیرد
کد خبر: ۹۴۶۸۸۰۵
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۷

حجت الاسلام ایزدی در خطبه های این هفته گفت: تحمل پیشرفت‌های ایران اسلامی برای دشمن سخت است. آمریکا با شیطنت می‌خواهد جلوی این پیشرفت را بگیرد. دشمن در رقابت با ما عقب است و می‌خواهد با شیطنت ما را عقب براند اما ماقدرتمندتر می‌شویم.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :حجت الاسلام ایزدی امام‌جمعه یزدان‌آباد زرند در خطبه های این هفته گفت: تحمل پیشرفت‌های ایران اسلامی برای دشمن سخت است. آمریکا با شیطنت می‌خواهد جلوی این پیشرفت را بگیرد. دشمن در رقابت با ما عقب است و می‌خواهد با شیطنت ما را عقب براند اما ماقدرتمندتر می‌شویم.

وی در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه به رعایت تقوای الهی و اشاره به سخنی از امام علی (علیه السلام ) گفت: نماز جمعه جهاد با دشمن است و امروز به اقتضای زمان جهاد تبیین ضروری است که همه می‌توانند در این جهاد شرکت کنند.

وی با اشاره به روایت‌هایی از امام باقر (علیه السلام )  و امام صادق (علیه السلام )  در اهمیت نماز جمعه، افزود: کسی که از روی ایمان و برای رضای خدا در نماز جمعه شرکت کند دیگر برای او گناهی باقی نمی‌ماند.

امام‌جمعه یزدان‌آباد استقامت در برابر مشکلات و نترسیدن از دشمنان را از ویژگی‌های پیروان واقعی امام حسین(ع) برشمرد و ادامه داد: اگرچه مشکلات و کم‌کاری‌هایی بوده اما باید در مقابل دشمن ایستادگی و روشنگری کنیم و آب به آسیاب دشمن نریزیم.

وی ضمن محکوم کردن اقدامات اغتشاشگران در ریختن خون‌های ناحق، گفت: دشمن آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و طبق فرموده مقام معظم رهبری آمریکا در نظم جدید نظام منزوی خواهد شد و این یک واقعیت است.

حجت‌الاسلام ایزدی گفت: تحمل پیشرفت‌های ایران اسلامی برای دشمن سخت است. آمریکا با شیطنت می‌خواهد جلوی این پیشرفت را بگیرد. دشمن در رقابت با ما عقب است و می‌خواهد با شیطنت ما را عقب براند اما ماقدرتمندتر می‌شویم و آنها عقب‌ترخواهند‌ رفت.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های امروز را مدیون ایستادگی و استقامت در فراز و نشیب‌ها و رهبری حکیمانه جمهوری اسلامی ایران هستیم، گفت: مردم تسلیم نمی‌شوند و با تحریم‌ها از فرصت‌ها استفاده می‌کنند تا این پرچم را به صاحب اصلی‌اش برسانند.

خبرنگار :رسول سیف الدینی

ارسال نظرات
آخرین اخبار