سردار عباسقلی زاده:

ایستادگی بسیج در برابر توطئه ها موجب ترس دشمنان شده است

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا گفت: قدرت ایستادگی بسیج در مقابل هرگونه توطئه موجب ترس و شکست دشمنان نظام و انقلاب شده است.
کد خبر: ۹۴۶۸۸۰۲
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در آیین بزرگداشت هفته بسیج، افزود: قدرت ایستادگی بسیج در برابر هرگونه توطئه موجب شکست دشمنان شده و در واقع به برکت بسیج در تمام ابعاد شاهد پیشرفت در جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی تصریح کرد: اگر دشمن فکر کند به چند بسیجی صدمه بزنند و به علما اهانت کند موجب براندازی می‌شود باید گفت که هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید. 

سردار عباسقلی‌زاده با بیان اینکه دشمن الان فقط یک میدان یکه تازی دارد که برخی جوانان نیز فریب خورده‌اند و آن میدان فضای مجازی است، افزود: قدردان و شاکر خداوند هستیم که چنین مردم مومن، مقاوم، صبور و انقلابی و فهیم و بصیر را داریم.

فرمانده سپاه عاشورا اضافه کرد: دشمن از روزهای اول انقلاب تا الان با هدف دنباله‌روی تحریم ایجاد نارضایتی است، چرا که‌ می‌خواهد تا کارخانه‌ها از کار بیافتد، مردم از کار بیکار شوند. 

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان برای صیانت از نظام و حجاب تلاش می‌کنند و امروزه همه مدیون حضور بسیجیان هستیم، افزود: بسیجیان خالصانه و صادقانه برای حفظ اسلام و رضایت آقا صاحب الزمان در میدان هستند و اجازه عرض اندام به هیچ اغتشاش‌گر و دشمن نمی‌دهد. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها