جانشین اسبق ناحیه حر:

پاسخگویی به شبهات با بالابردن سطح سواد رسانه ای و ایجاد محتواهایی دقیق امکان پذیر است.

تکریم و بازنشستگی جانشین سپاه ناحیه حر و معارفه جانشین جدید با حضور ستاد فرماندهی و بسیجیان ناحیه حر مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۸۱۱۷
|
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خرسان رضوی ، مراسم تکریم و بازنشستگی جانشین سپاه ناحیه حر و معارفه جانشین جدید با حضور ستاد فرماندهی و بسیجیان ناحیه حر مشهد مقدس برگزار شد.

 

در ابتدا جناب سرهنگ مکاری جانشین اسبق ناحیه حر اظهار کرد: امروز بستر پیاده سازی نقشه های دشمنان انقلاب در جهت هویت زدایی از انقلاب فضای مجازی می باشد که با ساخت محتواهایی خلاف واقعیت و وارونه و انتشار حداکثری در شبکه های اجتماعی سعی در شستشوی اذهان عمومی و ایجاد ناامیدی در سطح جامعه دارد که از نظر بنده وظیفه ما بالابردن سطح سواد رسانه ای و ایجاد محتواهایی دقیق در جهت پاسخگویی به این شبهات و انتشار حداکثری در شبکه های مجازی می باشد .

 

وی با اشاره به اینکه با همکاری و همراهی در حوزه فضای مجازی و توجه به حاشیه شهرمقدس مشهد نتایج مثبتی نیز دریافت کرده‌ایم، افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری کار در فضای مجازی ذکرمستحبی است و برکات فراوانی را به دنبال دارد.

 

وی در ادامه با تقدیر از خدمات بسیجیان و ستاد ناحیه حر ادامه داد:آرزوی توفیقات روز افزون برای شما همسنگران عزیز و مردم صبور حاشیه شهر مشهدمقدس را دارم.

 

سرهنگ طیبی جانشین ناحیه مقاومت بسیج حر با اشاره به قبول این مسئولیت افزود: بار این مسئولیت بر دوش من گذاشته‌شده است و تلاش می‌کنم با تمام توان تا زمانی که خداوند این فرصت را در اختیار من قرار دهد، مسئولیت خود را به‌درستی انجام دهم و روزی که این مجموعه را ترک می‌کنم، شرمنده خداوند و همکاران جهادگرم نباشم.

 

در ادامه این مراسم جناب سرهنگ فضائلی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج حر با بیان اینکه این ناحیه امروز در قله‌های افتخار استان قرار دارد افزود: این ‌سابقه ارزشمند مسئولیت سنگینی بر عهده جناب سرهنگ طیبی دارد،که با همکاری همسنگران خود این مسیر را قطعا ادامه خواهد داد.

 

همچنین افزود: باید با وجود همه مشکلات و کمبودها باز هم خدمات مورد نیاز به مردم ارائه و نسبت به تکمیل پروژه ها به طور جدی اقدام شود.

 

در انتهای مراسم از زحمات و خدمات مخلصانه ،جهادی و بی وقفه سرهنگ پاسدار علیرضا مکاری تقدیر و جناب سرهنگ ابوالقاسم طیبی به عنوان جانشین ناحیه مقاومت بسیج حر مشهد منصوب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار