خبرهای داغ:
سرهنگ اینانلو:

دانش آموز بسیجی، نسل بابصیرت و آینده ساز کشور است

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا گفت: دانش آموز بسیجی، نسل بابصیرت و آینده ساز کشور است و همه مسئولان امر تعلیم و تربیت به این موضوع باید نگاه ویژه ای داشته باشند. 
کد خبر: ۹۴۶۸۰۵۰
|
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ قاسم اینانلو، مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، در جمع دانش آموزان دبیرستان سید الشهداء بوئین زهرا، به موضوع جوانان انقلابی و جوانگرایی در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، در حقیقت نقشه راه انقلاب اسلامی ایران در مرحله دوم حیات انقلاب است. قطعاً مخاطب این بیانیه همه مردم هستند، اما این بیانیه یک مخاطب خاص هم دارد و آن جوانان انقلابی ایران اسلامی هستند که از لوازم نخبگی برخوردار بوده و موتور محرک پیشرفت کشور هستند.

وی گفت: روح بیانیه گام دوم انقلاب، جوانگرایی است و در چله دوم انقلاب اسلامی نگاه و توجه ویژه ای باید به این قشر آینده ساز یعنی؛ جوانان نخبه و انقلابی شود و باید به این جوانان میدان داده شود و جوانان میدان دار عرصه مختلف انقلاب باشند. 

اینانلو در ادامه افزود: یکی از آسیب‌ها و تهدیداتی که ممکن است بیانیه گام دوم انقلاب را تهدید کند، خطر مهجور ماندن این بیانیه است. متأسفانه در کشور ما، مردم و نخبگان نسبت به بسیاری از اسناد بالادستی و مهم کشور کم توجه هستند و این نگرانی وجود دارد که اگر به موضوعات و مسائل مطرح شده در بیانیه گام دوم توجه نشود، ممکن است این بیانیه نیز مانند همان اسناد مهم کشور مهجور بماند.

سرهنگ اینانلو، دانش آموز بسیجی را نسل بابصیرت و آینده ساز کشور دانست و عنوان کرد: همکاری و هم افزایی بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش با هم می تواند نسل انقلابی و جهادی برای آینده تربیت کند، قطعاً بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای پیشبرد اهداف انقلاب تنظیم شده اند و در پناه این دو امر مهم باید نسل آینده را تربیت کنیم و تربیت دانش آموز بسیجی، هدف بسیج دانش آموزی است ، چرا که دانش آموز بسیجی، نسل بابصیرت و آینده ساز کشور است و همه مسئولان امر تعلیم و تربیت به این موضوع باید نگاه ویژه ای داشته باشند. 

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به جنگ روانی دشمن برای ایجاد آشوب و اغتشاش در مدارس و دانشگاه اشاره کرد و گفت: دشمن همه پیشرفت های علمی انقلاب اسلامی را محصول مدارس و دانشگاه می بیند و برای متوقف کردن این پیشرفت علمی، آشوب و اغتشاش را به سمت مدارس و دانشگاه کشانده است. از این رو، دشمنان قسم خورده انقلاب با سوار بر فضای مجازی و جنگ روانی به دنبال توقف موفقیت ها و پیشرفت های علمی در مراکز علمی و پژوهشی است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار