خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین؛

کشف بیش از ۱۳۷ کیلو تریاک در عملیات های مشترک

فرمانده انتظامی استان از ادامه روند عملیات های فرا استانی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و کشف 137 کیلو و 700 گرم تریاک با همکاری ماموران انتظامی استان "کرمان" و استان "مرکزی" خبر داد. 
کد خبر: ۹۴۶۸۰۳۴
|
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

قزوین_سردار علی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، مخفیگاه و 5 نفر از عاملان انتقال و دپو محموله سنگین تریاک در استان کرمان شناسایی شد.

وی افزود: پس از هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان ماموران این یگان به مخفیگاه شناسایی شده اعزام و در بازرسی از محل 40 کیلو و 700 گرم تریاک کشف و 5 نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: ماموران در ادامه رصد اطلاعاتی خود از انتقال محموله سنگین دیگری از مواد مخدر جاساز شده در خودرو وانت مزدا، که در حال تردد از استان "فارس" به استان "مرکزی" بود مطلع شده و برای دستگیری عامل یا عاملان انتقال وارد عمل شدند.

سردار ابراهیمی ادامه داد: طی هماهنگی انجام شده با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی ماموران این یگان خودرو مورد نظر را در حال تردد در محور"قم-ارک" متوقف کرده، که در بازرسی از آن 97 کیلو گرم تریاک جاساز شده کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: تامین امنیت و آسایش مردم از مهمترین اولویت های پلیس بوده و ماموران با حضور شبانه روزی خود از نقاط صفر مرزی تا دورترین نقاط شهری و روستایی کشور بدون توجه به هیچ حد و مرزی تمام تلاش خود را برای اجرای این مهم و حفظ و حراست ازجان، مال و ناموس مردم در دستور کار خود قرار داده اند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار