فرمانده سپاه جلفا

اجرای بیش از 80 برنامه همزمان با هفته بسیج در جلفا

تبریز- فرمانده سپاه جلفا از اجرای بیش از 80 برنامه همزمان با هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۷۷۰۰
|
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کریم خوش ترکیب در جلسه شورای جهادی جلفا گفت: توسعه متوازن بسیج در همه ابعاد پشتوانه دلگرم کننده ای برای همه نهادها و ارگان های که در مسیر پیشرفت نظام اسلامی عمل می کنند، است.
وی افزود: رزمایش جهادگران فاطمی تامین و تحویل جهزیه در قالب کمیته ازدواج آسان، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و برگزاری پیاده روی خانوادگی، جزو برنامه های شاخص این هفته مبارک می باشد.
خوش ترکیب، بسیج را بزرگترین تشکل مردمی نام برد و بیان کرد: بزرگترین تشکل مردمی بسیج می باشد که بدون مزد و منت، پرکار و کم توقع در راه انقلاب و نظام برای خوش بینی و امید آفرینی مردم فعالیت می نمایند و در شهرستان جلفا بیش از ۷۰ گروه جهادی بسیج فعالیت می‌کنند که در بحث کمک به ساخت مسکن محرومان و کمک های مومنانه، توزیع بسته های فرهنگی، تحصیلی، غذایی و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تلاش می کنند.

فرماندار شهرستان جلفا هم با بیان اینکه گفتمان بسیج در حقیقت تحکیم پایه های انقلاب اسلامی برای زمینه سازی نهضت انتظار و وقوع تمدن جریان ساز ظهور مهدوی است.

عطاپور اظهار کرد: سیاستی که وجود دارد بهره گیری از منویات و تدابیر رهبر انقلاب برای تبیین جایگاه و نقش آفرینی بسیج در گام دوم انقلاب می باشد و به نوعی از همین سند بسیج باید برای تحقق عینی بیانیه دوم انقلاب و با استفاده از ظرفیت رسانه ها وفضای مجازی، گفتمان سازی صورت گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار