جانشین فرمانده سپاه سلمان:

مداحان به عنوان تریبون دارن جامعه باید حقانیت جمهوری اسلامی را با جهاد تبیین به گوش جهانیان برسانند

سردار آبسالان گفت: حال که مداحان منبر و تریبون دارند باید از این فرصت حقانیت جمهوری اسلامی را با جهاد تبیین به گوش جهانیان برسانید و با تمام قدرت برای جمهوری اسلامی که اسلام ناب است تحت امر مقام عظمای ولایت دفاع کنید .
کد خبر: ۹۴۶۶۹۰۳
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰

مداحان به عنوان تریبون دارن جامعه باید حقانیت جمهوری اسلامی را با جهاد تبیین به گوش جهانیان برسانند

به گزارش خبرنگار بسیج، سردارپرویز آبسالان، جانشین فرمانده سپاه سلمان در همایش بصیرتی مداحان و هیآت مذهبی(اجرای طرح شهید هاشمی ) که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد،با ادای احترام به روح ملکوتی امام خمینی(ره )و ارواح مطهرشهدا ویژه شهدای امنیت اخیر و همچنین با اهمیت خواندن جهاد تبیین گفت: انتظاری که مقام معظم رهبری(حفظه الله ) از جامعه مداحان دارد روشن و واضح است و اگر کسی پیام معظم له را متوجه نشده باشد بسیار تاسف انگیز است .

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان با اشاره به زندگی امیرالمومنین علی(ع ) و با مشابه خواندن شرایط امروز انقلاب با این برهه از تاریخ اسلام تصریح کرد: از ابتدای اسلام تاکنون شرایط دشمن ایحاد فتنه و موانع بر سر راه اسلام است و اکنون تنها شکل این دشمنی تغییر کرده است ولی میزان دشمنی همان است که در صدر اسلام بوده است.

وی با تاکید این مطلب که دشمنی صدر اسلام همان دشمنی است که امروز با نظام مقدس اسلامی دارد اضافه کرد: همان دشمنی یهود امروز هم تداوم دارد همان جنگ احزاب تاریخ اسلام را علیه انقلاب در هشت سال جنگ تحمیلی با حمایت مستبدین و زورگویان از صدام علیه انقلاب به منظور ناکام ماندن انقلاب شکل دادند.

سردار آبسالان اذعان داشت: وقتی اراده خداوند بر امری قرار بگیرد هیچ چیزی نمی تواند مانع آن شود.

این مسئول با استناد به این جمله مقام معظم رهبری که فرمودند در رسیدن به قله خار و خاشاک هست ولی هدف قله است و با تمام توان به سمت قله حرکت می کنیم... تصریح کرد: فرمایشات حضرت آقا همواره چراغ راه ما بوده و هست و در همه مراحل و موانع همواره باید گوش به فرمان معظم له باشیم.

سردار آبسالان با تاکید براین جمله شهید سلیمانی که جمهوری اسلامی حق است و در حق بودنش نباید شک کرد اذعان داشت: اگر جمهوری اسلامی است و این حرف واقعیت است در این نظام اگر خدشه ای وارد شود تمام اسلام نابود خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما در شرایط سختی هستیم اظهار کرد: دشمنان جنگ احزابی راه اندازی و یک جنگ تمام عیار را برماتحمیل کردند و در این بین مداحان وظیفه ی سنگینی برعهده دارند چرا که با تمام اقشار جامعه رابطه دارید.

جانشین فرمانده سپاه سلمان در ادامه افزود: حال که منبر و تریبون دارید باید از این فرصت بهره کافی و مافی برد و حقانیت جمهوری اسلامی را با جهاد تبیین به گوش جهانیان برسانید و با تمام قدرت برای جمهوری اسلامی که اسلام ناب است تحت امر مقام عظمای ولایت دفاع کنید .

سردار آبسالان در انتها از زحمات سرگرد جامعی در طول مسئولیت بسیج مداحان تقدیر و تشکر کرد و از سرهنگ صالحی بعنوان فردی مومن و متعهد به خدمت یاد کرد و توفیق روز افزون درمسئولیت جدید برای هر دو بزرگوار را خواستار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار