استاندار مرکزی:

اجرای طرح زمستانه و مدیریت بحران نیازمند تعامل همه ادارات دولتی است

مخلص الائمه گفت: مدیریت بحران در راستای اجرای طرح زمستانه، نیازمند تعامل و هم افزایی همه جانبه ادارات دولتی استان مرکزی است.
کد خبر: ۹۴۶۶۸۷۵
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی عصر سه‌شنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی افزود: در فصل زمستان باید در همه سطوح و در حوزه های حمل و نقل، جاده های ارتباطی و انرژی آمادگی لازم وجود داشته باشد.
 
وی تاکید کرد: وضعیت عمومی، اکنون به گونه ای  است که باید حداکثر تلاش را برای افزایش رضایتمندی مردم به کار گرفت و از هر اقدام که منجر به ایجاد نارضایتی شود پرهیز کرد بنابراین توجه و تلاش مضاعف نسبت به سنوات گذشته امری ضروری است.
 
استاندار مرکزی اظهار داشت: طرح زمستانه از اواسط زمستان تا پایان اسفندماه، اجرا می شود و امید است این طرح با تعامل و هم افزایی سایر دستگاه‌های اجرایی، با موفقیت به طرح نوروز متصل شود.  
مخلص الائمه ادامه داد:  امید است امید است مناطق و گردنه های برف گیر شناسایی و آمادگی لازم در این راستا وجود داشته باشد و به زمان بحران و حادثه موکول نشود.
 
 وی تصریح کرد: در شرایط عادی، تمرین و مانورهایی برگزار شود، همچنین دفتر شهری واقع در هماهنگی امور عمرانی استانداری، دستورالعمل واحد تهیه و به شهرداری ها ابلاغ کند و دفتر امور روستایی نیز مسائل حریم روستا و شهرها را بررسی و به متولیان آموزش لازم ارائه شود تا آمادگی لازم را در مواقع بحرانی داشته باشند.
 
وی استقرار چرثقیل سنگین و نظارت ویژه در جاده ارتباطی اراک به توره و ساوه همدان را امری ضروری عنوان کرد و گفت:  با هر دستگاهی که بر اساس ماده ۲۱ و ۲۳ قانون مدیریت بحران  که در انجام وظایف کوتاهی کند، برخورد می‌شود چرا که سال گذشته تلفات قابل توجهی در جاده های استان داشتیم و باید تلاش کنیم این حادثه تکرار نشود.
 
استاندار مرکزی عنوان کرد: در راستای کاهش تلفات و حوادث جاده ای، پلیس راه اجازه تردد به خودروهای فاقد زنجیر چرخ را ندهد و تنها به جریمه اکتفا نشود.
 
مخلص الائمه گفت: برای گازرسانی به برخی از روستاهای خنداب، فراهان و خمین، هماهنگی لازم انجام شده است و در اسرع وقت مشکلات رفع می شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات