یادداشت

مسامحه بس است

دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد اغتشاش در اول مهر‌ ماه برنامه‌ریزی می‌کنند و محور اغتشاشات و آشوب‌ ها را نیز دانشجویان و دانشگاه‌ها قرار می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۶۶۶۱۶
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آمریکا و به طورکلی مثلث غربی، عبری، عربی برای ایجاد اغتشاش در اول مهر برنامه ریزی می‌کنند و محور اغتشاشات و آشوب‌ها را نیز دانشجویان و دانشگاه‌ها قرار می‌دهند.

دشمنان جمهوری اسلامی ایران آتش تهیه تبلیغات را در فضای مجازی شروع می‌کنند و در اینجا برخی از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها نیز که باید بیدار و هوشیار باشند فریب می‌خورند و برده و سرسپرده و آلت دست دشمنان ایران زمین می‌شوند.

عده‌ای استاد عقده‌ای و معاند به این آتش بیشتر دامن می‌زنند و دانشجویان ناآگاه را که کمترین قدرت تحلیل و ارزیابی اوضاع را ندارند تحریک می‌کنند.

عده‌ای معاند نیز آتش بیار معرکه می‌شوند و فضای دانشگاه‌ها را تبدیل به چاله میدان می‌کنند و در خیلی از دانشگاه‌ها نیر رؤسای دانشگاه‌ها یا جرئت تصمیم‌گیری درست ندارند و یا تدبیر مناسب به کار نمی‌گیرند.
بیش از چهل روز است که عده‌ای با تساهل و تسامح نظام پررو شده اند و گویا فراموش کرده اند که دانشگاه محل علم اندوزی و کسب اخلاق و همچنین مطالبه گری منطقی و خردمندانه است.
الآن که دستگاه‌های متولی قانون وضع کرده و دست رؤسای دانشگاه‌ها را در برخورد قانونی با اغتشاشگران بی منطق و فرصت طلب و اساتید اخلالگر باز گذاشته اند نباید به هیچ وجه کوتاهی صورت پذیرد.

حفظ نظام جمهوری اسلامی بالاترین‌مصلحت هاست و هیچ مصلحتی نمی‌تواند جایگزین این مصلحت قرار گیرد و هیچگاه نباید گذاشت حقوق قاطبه دانشجویان به خاطر فرصت طلبی عده‌ای ضایع شود.
نصرالله شفیعی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار