خبرهای داغ:

مخالف خام فروشی در حوزه معدن هستیم

همدان- حاجی‌بابایی گفت: ما باید معدن را همین جا تبدیل کنیم، همه صنعتگران باید تنظیم کاری انجام دهند و در حوزه معدن به شدت مخالف خام فروشی هستیم.
کد خبر: ۹۴۶۶۳۴۰
|
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی که در استانداری همدان برگزار شد، اظهار کرد: استان همدان استانی است که برای آن قدم‌های بزرگی برداشته شده است.

وی با بیان اینکه امروز بازاریان ما ظرفیت ساختن یک ایران را دارند، افزود: یکی از گلایه‌مندی‌های سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی در زمینه مالیات است، در حالی که کمترین میزان افزایش مالیات مربوط به استان همدان است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با این وجود اداره کل مالیات استان همدان خوش حساب بوده به این معنا که حتی ۲۰ درصد، بیش از رقم مصوب را وصول می‌کند و این امر موجب در نظر گرفتن سهم بیشتر برای استان می‌شود.

وی گفت: کمک به صنعت و صنعتگر باید در اولویت قرار گیرد که در این باره امروز در استان همدان همه مدیران پای آن ایستاده‌اند و کمک می‌کنند.

حاجی‌بابایی بیان کرد: ما باید معدن را همین جا تبدیل کنیم، همه صنعتگران باید تنظیم کاری انجام دهند و در حوزه معدن به شدت مخالف خام فروشی هستیم چراکه سنگ ۲ ریالی از کوه خارج و به مکان دیگر ارسال می‌شود و در آنجا با فرآوری ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: باید مجوز و پروانه بهره‌برداری به افرادی داده شود که از آن هزار نوع تولید داشته باشد در غیر این صورت ضرر به استان است؛ ما به دنبال ارزش افزوده و بازگشت سرمایه به همدان هستیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: استان همدان ظرفیت بالایی در حوزه صنعت و معدن دارد و تاکنون گام‌های بزرگی در این راستا برداشته شده است و بنکداران، شهرک‌ های‌تک، فناوری‌های برتر و منطقه ویژه اقتصادی همدان نشان دهنده فعالیت‌های موثر این استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار