خبرهای داغ:
استاندار همدان:

تامین مالی ۱۰ واحد بزرگ و فرآوری معدنی در همدان نیاز به حمایت ویژه دارد

همدان-استاندار همدان گفت: تامین مالی ۱۰ واحد بزرگ و فرآوری معدنی در استان نیاز به حمایت ویژه دارد؛ همچنین واحد محمودآبادِ اسدآباد ۶ سال بلاتکلیف است که امیدوارم برای حل مشکل آن تدبیری اندیشیده شود.
کد خبر: ۹۴۶۶۳۳۵
|
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد امروز در دیدار فعالان اقتصادی با وزیر صنعت، معدن و تجارت که در استانداری همدان برگزار شد، اظهار کرد: دولت در سال اول خود موفق شد با همه مشکلاتی که در پیش رو داشت واحدهای راکد را فعال کند و واحدهای پویا فعال‌تر شوند.

وی با بیان اینکه ۹۰ واحد راکد به چرخه تولید بازگشتند، افزود: از وزیر صمت درخواست داریم در حوزه ایجاد و توسعه واحدهای صنایع تبدیلی به استان کمک کند.

استاندار همدان با بیان اینکه استان ما یک استان کشاورزی است، با اشاره به وضعیت نامناسب آب در استان گفت: باید در حوزه کاهش استفاده از آب در حوزه صنعت و برنامه‌ریزی در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکل تصفیه فاضلاب و برق ۴۰۰ میلیارد تومان در سفر ریاست جمهور به استان اختصاص یافته که برای پیشبرد امور نیازمند همراهی وزیر صمت هستیم، ابراز کرد: ایجاد شرایط برای ورود سرمایه‌گذار به منطقه ویژه جهان‌آباد لازم است که باید صنعتگران را به آن منطقه هدایت کرد.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: تامین مالی ۱۰ واحد بزرگ و فرآوری معدنی در استان نیاز به حمایت ویژه دارد؛ همچنین واحد محمودآبادِ اسدآباد ۶ سال بلاتکلیف است که امیدوارم برای حل مشکل آن تدبیری اندیشیده شود.

وی با اشاره به اینکه در خصوص ۱۵ درصد حقوق دولتی به خزانه استان هیچ وجهی وارد نشده است، خاطرنشان کرد: باید در شیوه دریافت یک درصد هم نحوه اجرا اعلام شود تا پایان مهرماه ۲۳ هزار و ۵۰۰ مورد ایجاد شغل داشتیم که ۵۵ درصد تعهد آن محقق شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات