خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان:

دانش‌آموزان به دشمن اجازه ضربه زدن به هویت ملی را نمی‌دهند

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان، گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن به هویت ملی ما است و اگر این هویت و پشتوانه از بین برود بسیاری از عوامل سقوط خواهد کرد، اما دانش‌آموزان این اجازه را به دشمن نمی‌دهند‌.
کد خبر: ۹۴۶۶۱۷۳
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سرهنگ حسین رجب‌پور شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هدف اصلی دشمنان نوجوانان دهه هشتادی و نودی ما هستند، چرا که می‌دانند تمدن ایران اسلامی را همین نوجوانان قرار است که به سرانجام برسانند و ما را به آن قله پیشرفت نائل کنند.

وی با اشاره به دلایل برگزاری رزمایش سایبری بیان کرد: برگزاری چنین رزمایش‌هایی می‌تواند در سازماندهی و هم‌پوشانی قدرت نرم دانش‌آموزان در فضای مجازی موثر باشد و از طرفی نشان‌دهنده آن است که دانش‌آموزان ما بیدار هستند و با تولیدات بسیار ارزنده خود به ویژه در این ایام و در آستانه روز ۱۳ آبان نشان خواهند داد که دهه هشتادی و نودی‌ها مثل زمان انقلاب پای نظام هستند و همه عزم و اراده خود را برای ایران قوی جزم کرده‌اند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان افزود: افراد در جبهه انقلاب به صورت پراکنده در شبکه‌های مجازی فعالیت می‌کردند، اما با این کار توانستیم دانش‌آموزان را هم‌افزا کنیم و آن‌ها انرژی و پتانسیل خود را کنار هم آوردند و توانستند از ظرفیت‌ها و استعداد‌های خود استفاده کنند.

وی در ارتباط با ویژگی‌های این رزمایش سایبری تصریح کرد: لشگر ما این ویژگی را دارد که کاملا بومی دانش‌آموزان است و افرادی که برای مسئولیت‌های مختلف در این لشگر انتخاب می‌شوند از روی توانمندی‌ها و استعدادهایشان انتخاب می‌شوند و این انتخاب خود دانش‌آموزان بدون دخالت هیچ ارگان و فرد دیگری است.

رجب‌پور ادامه داد: استعداد‌های آن‌ها در کنار هم توانست به خلق آثار ارزنده و خوب و انتشار آن‌ها در شبکه‌های مجازی منجر شود چرا که دانش‌آموزان ما هم از شبهات موجود مطلع بودند و هم قدرت انتشار فوق‌العاده‌ای داشتند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم همه دانش‌آموزان را در این فضا و در مسیر خلق آثار ارزنده بینیم، چون ما دارای یک هویت و تمدن بلند مدت هستیم که باید حفظ شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان افزود: دشمن به دنبال ضربه زدن به هویت ملی ما است و اگر این هویت و پشتوانه از بین برود بسیاری از عوامل سقوط خواهد کرد، اما دانش‌آموزان این اجازه را به دشمن نمی‌دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار