خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (علیه السلام ) اصفهان

سخنرانی فرمانده ناحیه به مناسبت یوم الله 13 آبان در شهر بهارستان

سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) به مناسبت یوم الله 13 آبان در خطبه های پیش از نماز جمعه در شهر بهارستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۶۱۲۶
|
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اصفهان:به مناسبت یوم الله 13 آبان سرهنگ پاسدار محسن حاجی عرب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در خطبه های پیش از نماز جمعه در  مسجد حضرت قائم (عج )برای آحاد مردم همیشه در صحنه سخنرانی کردند.

سرهنگ پاسدار محسن حاجی عرب به مناسبت این روز بیان داشتند:در انقلاب اسلامی ما ایام اللهی داریم که حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه ) و مقام عظما ولایت ایام مشخصی را تاکید داشتند که یکی از آنها همین ایام الله 13 آبان می باشد و اتفاقات مهمی که در این روز مهم افتاده است.

ایشان در ادامه بیان داشتند:مرگ بر آمریکایی که در این روز شعار می دهبم مرگ بر سیاست های جنایت آمیز این کشور می باشد که شهادت سردار سلیمانی به دستور همین رئیس جمهوران خبیث می باشد که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم در بیانات اخیرشان بیان فرمودند که ما صحبتی کردیم و عهدی بستیم که این تلافی را در وقت خودش انجام خواهیم داد.

وی در ادامه سخنانشان به حادثه تروریستی شاهچراغ اشاره کردند و بیان داشتند که دشمن وقتی خبر دار شود که یک کشور دچار بحران شده است حملات تروریستی خود را آغاز می کند و لازمه جلوگیری این حملات این است که مردم هوشیار باشند چرا که ما در یک جنگ ترکیبی تمام عیار در مقابل جبهه کفر قرار داریم و تمام هدف دشمن این است که نظام جمهوری اسلامی را از پای در بیاورد اما مردم هوشیار وهمیشه در صحنه ایران هیچ گاه همراهی نکردند چرا که در جنگ ترکیبی دفاع هم ترکیبی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار