نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان:

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا باعث تثبیت انقلاب اسلامی شد/ رسانه ها پرچمداران جهاد تبیین هستند

اکبرپور گفت: افسران بصیرت افزایی امروز رسانه ها هستندو افسران میدان جنگ نرم نمیتوانند نسبت به مسائل بی تفاوت باشند باید رویکرد جامعه را به سمتی که درست است پیش ببرند.
کد خبر: ۹۴۶۵۶۹۱
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام اکبرپور،نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در نشست بصیرتی ویژه اصحاب رسانه که در کانون شهید عالی زاهدان برگزار شد با اشاره به یوم ۱۳ آبان گفت: اگر به تاریخ گذشته کشور بنگریم همیشه دست خباثت آلود آمریکای جنایتکار بر ضد ملت ایران مشاهده می شود، همه‌ی این حوادث گره خورده به خوی استکباری آمریکاست.

وی با بیان اهمیت رویداد ۱۳ آبان در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران اذعان داشت: حضرت امام(رحمه ا...علیه ) از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران توسط دانشجویان به عنوان انقلاب دوم یاد می کنند و آن را حتی از انقلاب اول هم مهمتر می دانند چرا که به فرموده ایشان باعث تثبیت انقلاب اسلامی شد.

اکبر پور در ادامه با تاکید به نقش مهم رسانه در دنیای اطلاعاتی امروز گفت: رسانه ها موظفند یک سری بایدها و نبایدها را در دنیای خبر رعایت کنند، یکی از این باید ها در فعالیت‌های رسانه ای اخلاق است.

وی با بیان اینکه هر حرفه و هنری دارای اخلاقی است اظهار داشت: در رسانه امروز اخلاق مهمتر از هر مطلب دیگری است، و دارای منشوری است که باید رعایت شود.

این مسئول در ادامه تبیین را خصوصیت دیگر رسانه دانست و تصریح کرد: شما گرداندگان رسانه،پرچمداران جهاد تبیین هستید.

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان تصریح کرد: جهاد تبیین تنها واژه ای ست که حضرت آقا سه صفت را برای آن عنوان کردند و آن را واجب قطعی فوری دانستند و فرمودند: "شما اصحاب رسانه نباید بگذارید دشمن واقعیتها را وارونه جلوه دهد.باید از این فرصتی که در اختیار دارید برای تبیین دستاورهای انقلاب استفاده کنید."

حجت الاسلام اکبر پور، قضاوت منصفانه را خصوصیت مهم دیگر اصحاب رسانه دانست و ادامه داد: اگر خبری غیر منصفانه منتشر شود باید برای رد و بطلان آن دهها خبر منصفانه دیگر منتشر شود تا درست شود.

وی خاطر نشان کرد: خبر نباید دارای افراط و تفریط باشد، شما پرچمداران رسانه باید منصفانه کار کنید.

این مقام مسئول از بصیرت به عنوان ویژگی دیگر رسانه یاد کرد و گفت: رسانه ها می توانند یکی از پرچمداران بصیرت باشند.

وی حماسه ۹دی را محصول بصیرت دانست و افزود: افسران بصیرت افزایی امروز رسانه ها هستندو افسران میدان جنگ نرم نمیتوانند نسبت به مسائل بی تفاوت باشند باید رویکرد جامعه را به سمتی که درست است پیش ببرند.

وی با بیان اینکه در کنار سایر ویژگی ها نقد هم باید وجود داشته باشد گفت: نقد درست و اخلاقی نقدی است که مبرا از توهین ،تخریب و تحقیر به افراد باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار