خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی:

بسیج خود را خادم بی چون و چرای مردم می داند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان: بسیج خود را خادم بی چون و چرای مردم می داند و ما تا نفس داریم برای رفع مشکلات مردم در عرصه های مختلف خواهیم کوشید.
کد خبر: ۹۴۶۵۵۷۹
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

 

بسیج خود را خادم بی چون و چرای مردم می داند/جامعه ای که در آن انشقاق و دودستگی وجود داشته باشد روی پیشرفت و آبادانی را نخواهد دید

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در آیین آبرسانی به روستای سخی آباد شهرستان آق قلا که به همت بسیج سازندگی سپاه نینوا و آبفا استان و با حضور سردار سلیمانی ریاست سازمان بسیج مستضعفین آغاز گردید عنوان کرد: ۱۳ آبان بنیادی ترین حادثه مبارزه ملت ایران با مستکبرین جهانی در طول تاریخ است و مواجهه مستقیم ملت ما با رژیم آمریکا شناخته می شود.

وی افزود: ما با تنش آب در استان گلستان مواجه هستیم و با تفاهم نامه با آبفا ۴۸۰ روستا را در ۱۰ مجتمع در سراسر استان آبرسانی خواهیم کرد.

سردارملک شاهکوهی اذعان داشت: دشمن در حوادث اخیر علاوه بر ایجاد ناامنی به دنبال این بود که ما را از خدمت رسانی مستقیم به مردم، گرفتار مواجهه با این حوادث نماید.

وی در ادامه تصریح کرد: جامعه ای که در آن انشقاق و دودستگی وجود داشته باشد روی پیشرفت و آبادانی را نخواهد دید و برادران بدانید صدای تفرقه و وحدت شکنی فقط از هنجره دشمن بیرون می آید.

فرمانده سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: بسیج خود را خادم بی چون و چرای مردم می داند و ما تا نفس داریم برای رفع مشکلات مردم در عرصه های مختلف خواهیم کوشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها