خبرهای داغ:
محمدحسن قدیری ابیانه:

خصومت غربی‌ها با ایران قوی در طول تاریخ کشور قابل مشاهده است

به مناسبت هفته دانش آموزی دکتر محمد حسین قدیری ابیانه با حضور در شهرستان سروستان سخنران نشست روشنگری بود.
کد خبر: ۹۴۶۵۱۶۷
|
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی دکتر محمد حسین قدیری ابیانه با حضور در شهرستان سروستان سخنران نشست روشنگری بود. در این نشست که با حضور مسولین شهرستان و بسیجیان برگزار شد، سفیر اسبق ایران در استرالیا گفت: خصومت غربی ها با ایران قوی در طول تاریخ کشور قابل مشاهده است.

وی تصریح کرد: درتمامی ادوار تاریخ با خصومت دائمی غرب علیه ایران مواجه بوده و هستیم. این خصومت نه تنها در زمان پیروزی انقلاب اسلامی بلکه پیش از آن هم وجود داشت.

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه افکار شوم و توطئه غربی ها پیش از انقلاب اسلامی وجود داشت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف ظهور و بروز پیدا کرد، تصریح کرد: حمایت از تروریست ها ، تلاش برای تجزیه کشور، حمایت از صدام و اعمال تحریم های سنگین ازجمله توطئه های غرب علیه ایران طی ادوار مختلف بود.
قدیری ابیانه با بیان اینگه توطئه اخیر آن ها حمایت از اغتشاشگران در جریان ناآرامی های اخیر بود، افزود: غربی ها آن چنان از دشمنان انقلاب اسلامی حمایت می کنند و امکانات رفاهی در اختیارشان قرار می دهند که احزاب حاکمیتی کشورها از آن برخوردار نیستند. به طور مثال حاکم احزاب در یک کشور اروپایی حق حمل سلاح و آموزش ساخت بمب و ترور را ندارند اما کلیه این آموزش ها و امکانات نظامی در اختیار منافقان و گروهک های تروریستی قرار داده می شود.

تحلیلگر مسائل سیاسی همچنین خاطرنشان کرد: غربی ها، منافقان و دشمنان انقلاب اسلامی هیچ گاه از فوت یک فرد در داخل ایران ناراحت نمی شوند بلکه خوشحال هم می شوند. اگر امروز در پی حمایت از اغتشاشگران و منافقان نیز برآمدند، به این سبب است که این حوادث را به نوعی آخرین فرصت خود می بینند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار