خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شهرستان آوج؛

۱۳ آبان یادآور شکست هیمنه استکبار جهانی به دست ملت ایران است

مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)شهرستان آوج گفت: یوم الله ۱۳ آبان، روزشکست هیمنه دشمنان به ویژه آمریکا و استکبار جهانی به‌ دست ملت غیور و با اراده ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۶۵۰۱۰
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام میرزابیگی ضمن گرامیداشت روز دانش آموز و همچنین مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد: یوم الله ۱۳ آبان سالروز تبعید بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به شهادت رساندن دانش‌آموزان مظلوم در ۱۳ آبان ۱۳۵۷، تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

 

حجت الاسلام میرزابیگی افزود: این روز یادآور شکست هیمنه دشمنان و به ویژه آمریکا و استکبار جهانی به‌دست ملت غیور و با اراده ایران است که موجی عظیم از مقاومت در دل آزادگان جهان برافروخت و ابهت پوشالی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا درهم فرو ریخت.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه آوج ادامه داد: آبان که در تعبیر معمار بزرگ نظام به عنوان انقلاب دوم نامیده شد، به دل‌های مومنان قوت بخشید و جایگاه ارزنده دانش‌آموزان و نوجوانان ایران اسلامی را هویدا ساخت.

 

حجت الاسلام میرزابیگی تصریح کرد: این حرکت بزرگ چراغِ راهی برای جوانان امروز است تا با آگاهی و دانایی برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی مصمم‌تر با ایستادگی در برابر مستکبران جهان، بر به ثمر نشستن آرمان‌های انقلاب اسلامی همت گمارند.

 

حجت الاسلام میرزابیگی در پایان افزود:

۱۳ آبان یادآور سه حادثه مهم تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان به دست رژیم شاهنشاهی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام است که وجه اشتراک این سه حادثه مهم، استکبارستیزی و مقاومت است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار