خبرهای داغ:
فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام)خبر داد:

دیدار با خانواده مدافع حرم سردار شهید عبدالرضا مجیری

رزمندگان گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) به همراه مسئولین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خمینی شهر و بسیجیان در منزل شهید با خانواده شهید عبدالرضا مجیری دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۴۶۴۷۴۴
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، رزمندگان گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) به همراه مسئولین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خمینی شهر و بسیجیان در منزل شهید با خانواده شهید عبدالرضا مجیری دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد همه شهدا  که فرمودند: این نظام به برکت خون شهدا و مبارزات رزمندگان در جهان شناخته شده است، لذا این بازدید در جهت تکریم و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا برگزار شد و از رشادتها و ایثارگری های سردار شهید والامقام عبدالرضا مجیری در دفاع از حریم ولایت تجلیل شد.

این فرمانده گردان در ادامه گفت: در این بازدید ضمن قدردانی از خانواده بزرگوار شهید مجیری ، قرار شد که یادواره ای در خصوص شهدای مدافع حرم در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در سطح شهرستان خمینی شهر برگزار شود.

فرمانده این گردان ضمن ابراز خشنودی از دیدار این خانواده شهید ، آمادگی گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) را در جهت برگزاری هرگونه یادواره شهدا اعلام کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار