خبرهای داغ:
در راستای زمینه سازی تحقق دولت اسلامی

برگزاری هفدهمین مجمع کارگروههای بسیج در نایین

هفدهمین مجمع عمومی کارگروههای بسیج شهرستان نایین با حضور صاحب نظران و نخبگان بسیجی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۶۴۱۷۷
|
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین " در راستای  تحقق دولت اسلامی و زمینه سازی و کمک به تولید و اشتغال پایدار در جامعه ، هفدهمین مجمع عمومی بسیجیان شهرستان نایین با حضور نخبگان و فرهیختگان بسیجی، اعضای شورای اداری و صاحب نظران اقتصادی و اجتماعی ، امروز پنجشنبه 5 آبان ماه 1401 در حسینیه شهدای بسیج نایین برگزار گردید.

   در این جلسه طرح های پیشنهادی در حوزه های کشاورزی ، اقتصاد مقاومتی و فرهنگی اجتماعی ، ارسال شده به دبیر خانه این مجمع ، توسط نماینده کارگروههای هر بخش ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

   سرگرد پاسدار محمد جواد سلطانی فرد دبیر این مجمع در خصوص موضوعات طرح شده در این گردهمایی گفت : با مطالعات صورت گرفته و نظر کارشناسی کارشناسان بسیجی درکار گروههای مختلف ، طرح همیار با کشاورز در حوزه کشاورزی ، طرح نایین جوان بمان و توسعه گردشگری در حوزه اجتماعی ، طرح مردمیاران در حوزه فرهنگی اجتماعی و طرح گوهر تراشی در حوزه اقتصاد مقاومتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت  و و ماحصل این طرح ها جهت اجرا ،به زودی در اختیار نهادها و ارگانهای ذیربط قرار می گیرد.

در ابتدای این مجمع سرهنگ دوم پاسدار الیاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین طی سخنانی ضمن بیان نقش و ضرورت حضور بسیج در عرصه های مختلف اقتصادی ، اجتماعی و مردمیاری ، به تحلیل و واکاوی اهداف دشمن در زمینه های گوناگون با ایران اسلامی پرداخت و  گوشه هایی از جنگ شناختی دشمن در حوادث و اتفاقات اخیر اشاره نمود.

در پایان این برنامه  ، احکام مسئولیتی روسای مجمع و مدیران کار گروهها توسط خواهر الهام آزاد نماینده مردم شهرستانهای نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی و مسئولین حاضر در جلسه تقدیم گردید

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها