خبرهای داغ:
استاندار قزوین؛

جریان بازرسی کشور جدیت زیادی در برخورد با جریان فساد دارد.

استاندار قزوین عنوان کرد: مردم باید به این باور برسند که جریان بازرسی کشور جدیت زیادی در برخورد با جریان فساد دارد.  
کد خبر: ۹۴۶۴۰۳۶
|
۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آئین تکریم و معارفه بازرس کل استان قزوین با حضور احمد رحمانیان قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور، نماینده ولی فقیه در استان قروین، استاندار قروین، رییس کل دادگستری استان، دادستان کل استان قزوین، فرماندار و مسوولان استانی در سالن جلسات دادگستری استان قزوین برگزار شد.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در این مراسم بیان کرد: موضعی که وجود دارد اشاره به سخنان رهبر انقلاب است که صراحتا به آن اشاره فرمودند لزوم توجه به برخی موضوعات را دوچندان می کند. تمام دستگاه های سخن پراکنی نظام سلطه و تدابیر آنها برای مقابله با ما تلاش در جهت القا مفهموم ناکارآمدی حاکمیت مردم است و تلاش می کنند که با تمرکز بر روی برخی مسایل و نداشته ها و کوچک نمایی داشته ها این موضوع را القا کنند که نظام جمهوری اسلامی و ارکان حاکمیت، توان لازم برای حکومت را ندارند.

وی گفت: این موضوع در سایه مدیریت اذهان که با رسانه های دشمن تقویت شد و با اقدامات بعضا در فضای مدیریتی کشور شکل گرفت و قابل انکار نیست و مسلما اقداماتی در تصمیم‌گیری به ویژه در حوزه اقتصادی انجام شد که برای کسانی که در این حوزه مدیریت داشتند و یا از عواقب این تصمیمات در حوزه اقتصاد کشور مطلع بودند مسلم بود که این تصمیمات می تواند کشور را دچار چالش نماید. همچون تصمیم گیری ارز ۴۵۰۰، هدفمندی یارانه های مختلف، اینها هیزم آتش افروخته دشمن شد و بعضاً خودمان در فضای ذهنی جامعه انجام دادیم که نوع پرداخت ما به مقوله فساد است.

استاندار قزوین اظهار کرد: تصور بنده این است که ما در نوع نگاهمان در اطلاع رسانی در مقوله فساد، پرداخت و نوع نگاه نهادهای رسمی به موضوع فساد ضعیف بوده و آن حد و اندازه ای که در نظام اجرایی کشور وجود دارد در واقعیت وجود ندارد اما نحوه مدیریت در بیان این مفاسد خلاف آن چیزی است که باید انجام می دادیم و علیرغم تلاش دشمن برای القای ناکارآمدی ارکان حاکمیت، باید تلاش کنیم تا واقعیات را تبیین نماییم.

اعلایی عنوان کرد: در ایام مواجهه با اعتراض کنندگان در فضای مجازی و حقیقی در مورد فولاد مبارکه دروغ پردازی های زیادی شکل گرفت و رسیدگی به این امر برعهده دستگاه های نظارتی کشور است و لذا باید در بیان دقت کرد و مردم باید این باور برسند که جریان بازرسی کشور جدیت زیادی در برخورد با جریان فساد دارد.

وی افزود: در استان نیز هماهنگی خوبی وجود دارد و فرصت خدمتی خوبی برای همه خدمتگزاران در استان به مردم شکل گرفته است و امیدواریم شاهد رضایتمندی مردم باشیم و مردم را به این باور برسانیم که کارامدی نظام در مدیریت کردن فضای خدمتی به مردم آن هم در فضای مکرها و حیله های دشمن و مسایلی که به ناحق به ما تحمیل می شود به شکل مناسبی در مسیر قرار دارد و بتوانیم با موفقیت این برهه ها را به پایان برسانیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار