مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز مهم کشور در گام دوم انقلاب است

نوازنی گفت: کشور در گام دوم انقلاب برای رسیدن به پیشرفت نیاز به فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین سیره شهدا دارد.
کد خبر: ۹۴۶۳۷۷۶
|
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی،«احمدررضا نوازنی» مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی امروز (دوشنبه) در نشست هماهنگی برنامه های سالگرد سردار شهید رحیم آنجفی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی به برکت هدایت های ولایت فقیه و مردم بصیر و آگاه و البته حضور جوانان غیرتمند در صحنه های مختلف امروز به درختی تنومند تبدیل شده است.
 
وی افزود: همه ما در قبال نظام اسلامی مسئول هستیم و جهاد تبیین مهمترین رسالت در قبال دستاوردهای عظیم انقلاب و حماسه های خلق شده که امروز باید مورد توجه قرار گیرد و مهمترین مخاطب جهاد تبیین دانش آموزان هستند.
 
نوازنی ادامه داد: همچنین در قبال شهدا که الگوهای برتر هستند وظیفه سنگین تری داریم و باید به خوبی آنها را معرفی کنیم و همه تلاش ما باید این باشد مثل شهدا عمل کنیم.
 
وی با بیان اینکه برگزاری یادواره های شهدا و برنامه های در راستای ترویج ایثار و شهادت نیاز مهم امروز جامعه است، گفت: کشور در گام دوم برای رسیدن به پیشرفت نیاز به فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین سیره شهدا دارد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را از تهدیدات و توطئه های دشمنان بیمه می کند و همه مديون شهدا هستیم و جامعه نیازمند تکریم شهدا است و مناسبت های دفاع مقدس و سالگرد شهدا بهترین فرصت برای ادای دین به شهدا است.
 
وی بیان کرد: امروز به برکت دولت مردمی و انقلابی سیزدهم‌ شاهد همدلي و هم افزایی دستگاه های مختلف هستیم و این ظرفیت و فرصت بسیار ارزشمند باید در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود.
 
نوازنی با اشاره به آمادگی کامل مدارس برای برنامه‌های در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: آموزش و پرورش استان مرکزی آمادگی کامل برای برگزاری برنامه های در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و در راستای تبیین سیره شهدا و خصوصا شهدای فرهنگی همه توان را پای کار خواهیم آورد و در سالگرد شهادت شهید آنجفی که از افتخارات جامعه فرهنگی هستند از برنامه ها استقبال خواهیم کرد و مشارکت فعال خواهیم داشت.
 
وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم توفیق بسیار بزرگی است و باید از فرصت ها برای این مهم استفاده کنیم و یکی از الگوهای موفق خدمت به مردم‌ سیره شهدا است.
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
آخرین اخبار