خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر مهاباد در جمع گردان ۱۱۸امام حسین (علیه السلام) مطرح کرد:

فضای مجازی میدان مبارزه بوده، هست و خواهد بود

برگزاری کلاس بصیرتی وآشنایی با مسائل سیاسی و همچنین حوادث اخیر با حضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه ، پایوران و بسیجیان گردان ۱۱۸امام حسین (علیه السلام) شهرستان اردستان در محل این گردان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۳۷۲۶
|
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، برگزاری کلاس بصیرتی وآشنایی با مسائل سیاسی و همچنین  حوادث اخیر با حضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه  ، پایوران و بسیجیان گردان ۱۱۸امام حسین (علیه السلام)  شهرستان اردستان در محل این گردان برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۱۸امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبرگفت: پیرو دستور فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر کار فرهنگی وجهاد تبیین در بین مردم وبخصوص جوانان، این گردان با دعوت از حجت الاسلام والمسلمین برزگر نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر مهاباد شهرستان اردستان ،نسبت به حوادث اخیر و همچنین مسائل سیاسی روز اقدام به روشنگری وتبیین نمود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر مهاباد همچنین  در مورد فضای مجازی و تهدیدات در این زمینه مطالبی را از فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد وگفت: مقام معظم رهبری در سال1399 مطالب ارزنده ای را برای فضای مجازی ارائه نموده اند و تاکید زیادی روی این مسئله داشته و دارند، ایشان در این مورد فرمودند: قوی شدن کشور جزو هدفهای ما است... ابعاد قوّت ابعاد وسیعی است... امروز قوّت در فضای مجازی حیاتی است؛ امروز فضای مجازی حاکم بر زندگی انسانها است در همه‌ی دنیا؛ و قوّت در این زمینه حیاتی است.

حجت الاسلام والمسلمین برزگر در پایان افزود: امروز دشمنان از لحاظ فضای مجازی، دارند برنامه‌ریزی میکنند برای اینکه از این طریق به کشور ضربه بزنند، از لحاظ فضای مجازی آرایش جنگی گرفته؛ در مقابل این دشمنی که آرایش جنگی در مقابل ملّت ایران گرفته، ملّت ایران بایستی آرایش مناسب بگیرد، باید خودش را آماده کند در همه‌ی بخشهای مختلف، فضای مجازی میدان مبارزه است و مبارزه بوده و هست و خواهد بود، فقط شکل و نوع آن تفاوت کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار